• Doporučovací systém pro vybraný e-shop 

      Vosátka, Pavel (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat doporučovací systém pro vybraný e-shop, který by na základě své databáze a podle zadání uživatele pomohl vybrat a nabídnout určitý předmět jeho zájmu. V teoretické ...
    • Nákup potravin přes internet 

      Bírová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu spolu s charakter poptávky v této oblasti v Jihočeském kraji. Teoretická část vysvětluje chování spotřebitele, je zde popsán ...
    • Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin 

      Farion, Vojtěch (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem práce je práce zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány pojmy obchod, maloobchod, e-commerce, sortiment, ...
    • Návrh a implementace webových stránek na platformě PrestaShop 

      Bernáth, Martin (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem této práce je popsat technologie a metodiky používané při tvorbě internetového obchodu. Práce se zaměřuje na použití open-source redakčních systémů v této problematice. Dalším cílem práce je navrhnout a implementovat ...
    • Realizace elektronického obchodu v prostředí Internetu 

      Klepetko, Petr (Jihočeská univerzita, 2007)
      Práce je vytvořena pro malou společnost, která se jmenuje Tritone a prozatím provozuje jeden kamenný obchod na malém městě. Majitel živnosti by chtěl rozšířit podnikatelské aktivitu a otevřít si internetový obchod, kde ...
    • Služby zákazníkům ve vybrané prodejně 

      Zelníček, Vavřinec (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při ...
    • Uplatnění logistiky v internetovém obchodě 

      Melenová, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v ...