Prohlížení Bakalářské práce dle předmětu "e-shop"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Doporučovací systém pro vybraný e-shop
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat doporučovací systém pro vybraný e-shop, který by na základě své databáze a podle zadání uživatele pomohl vybrat a nabídnout určitý předmět jeho zájmu. V teoretické ... -
Nákup potravin přes internet
(Jihočeská univerzita, 2018)Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu spolu s charakter poptávky v této oblasti v Jihočeském kraji. Teoretická část vysvětluje chování spotřebitele, je zde popsán ... -
Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin
(Jihočeská univerzita, 2017)Cílem práce je práce zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány pojmy obchod, maloobchod, e-commerce, sortiment, ... -
Návrh a implementace webových stránek na platformě PrestaShop
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této práce je popsat technologie a metodiky používané při tvorbě internetového obchodu. Práce se zaměřuje na použití open-source redakčních systémů v této problematice. Dalším cílem práce je navrhnout a implementovat ... -
Realizace elektronického obchodu v prostředí Internetu
(Jihočeská univerzita, 2007)Práce je vytvořena pro malou společnost, která se jmenuje Tritone a prozatím provozuje jeden kamenný obchod na malém městě. Majitel živnosti by chtěl rozšířit podnikatelské aktivitu a otevřít si internetový obchod, kde ... -
Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při ... -
Uplatnění logistiky v internetovém obchodě
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v ...