Uplatnění logistiky v internetovém obchodě
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech.
V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb.
V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy.
Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění.