Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTěšitel, Jan
dc.contributor.authorKrubner, Ladislav
dc.date.accessioned2021-11-30T09:50:21Z
dc.date.available2021-11-30T09:50:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11281
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je analýza současné struktury agroturistických farem na Benešovsku z hlediska kombinace zemědělské výroby a navazujících aktivit cestovního ruchu a dále zhodnocení jejich ekonomiky a marketingu. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z odborné literatury týkající se agroturistiky, ekonomiky a marketingu. Těžištěm praktické části byla situační analýza tří konkrétných farem ? Ztracenka, Věřice a Heroutice. U sledovaných farem je zřejmé, že aktivity cestovního ruchu při efektivním využití marketingu v průběhu několika let mají růstovou tendenci v rámci zaměření zemědělské farmy. Klíčovou aktivitou prosperující agroturistické farmy je na základě zjištění účinný marketing v podobě efektivní propagace poskytovaných služeb.cze
dc.format64 s. (80 534 znaků)
dc.format64 s. (80 534 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAgroturistická farmacze
dc.subjectagroturistikacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectBenešovskocze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectekonomikacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectAgro-tourist farmeng
dc.subjectAgro-tourismeng
dc.subjectTourismeng
dc.subjectBenešovsko regioneng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectEconomyeng
dc.subjectMarketingeng
dc.titleEkonomika a marketing agroturistické farmycze
dc.title.alternativeEconomy and marketing of agrotourist farmeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24231
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this work is to analyze the current structure of agro-tourist farms in Benešov Region in terms of a combination of farming and tourism related activities and further evaluation of their economics and marketing. The theoretical part consists of findings from literature on agro-tourism, economics and marketing. The focus of the practical part is the situational analysis of three specific farms - Ztracenka, Věřice and Heroutice. It is clear that tourism activities in the effective use of marketing over the years have a tendency to growth. A key activity of a thriving agro-tourist farm is based on finding an effective form of marketing in the effective promotion of services.eng
dc.date.accepted2012-06-13
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam