Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkořepa, Ladislav
dc.contributor.authorKrejčová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-11-30T10:42:02Z
dc.date.available2021-11-30T10:42:02Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11903
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a uplatnění regionálních značek potravin. Poukazuje na to, jak je značka pro spotřebitele důležitá a jak spotřebitel se značkou nakládá. Práce zkoumá, jak je důležitá tvorba úspěšné značky. Obsahem práce jsou i podmínky získání značky ?Regionální potravina? pro malé a střední potravinářské podniky. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření, které probíhalo v Jihočeském kraji. V praktické části se díky respondentům dozvídáme o uplatnění regionálních značek potravin na regionálním spotřebitelském trhu a o vlivu značek na spotřebitele.cze
dc.format62 s. (88 188 znaků)
dc.format62 s. (88 188 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectnákupní rozhodovánícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectpurchase decisioneng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleTVORBA A UPLATNĚNÍ REGIONÁLNÍCH ZNAČEK POTRAVINcze
dc.title.alternativeDESIGN AND APPLICATION OF REGIONAL FOOD BRANDeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28775
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s work is focused on a creation and use of regional food brands. It´s point to the importance of brand to consumers and what is consumer´s altitude to the brand. The work inspects, how the production of successful brand is important. The conditions for reaching the brand ,,Regional food´´ for small and medium food companies are in the content. The practical part is focused on a questionnaires, which were hold in South Bohemia. Thanks to respondents we can know something about using of regional brands of food in regional consumers trade and about the impact of brand to consumers.eng
dc.date.accepted2013-06-20
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePozemkové úpravy a převody nemovitostícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělská specializacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam