dc.contributor.advisor | Vávra, Václav | |
dc.contributor.author | Hart, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T10:44:28Z | |
dc.date.available | 2021-11-30T10:44:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2013-11-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11997 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá popisem činnosti řídicí jednotky motoru v různých režimech spalovacího motoru, které byly záměrně nasimulovány na základě vybraných situacích z běžného provozu. Práce je rozdělena na 2 základní části. První část je teoretická a má za úkol vytvořit přehled o palivové soustavě spalovacího motoru a její činnost v součinnosti s řídicí jednotkou motoru. Druhá část je zaměřena na měření spotřeby paliva jednotlivých režimech motoru. Na základě naměřených hodnot bude sepsáno doporučení pro řidiče pro hospodárnou jízdu a tím zmenšení negativního vlivu na životní prostředí. | cze |
dc.format | 50 s. (47 337 znaků) | |
dc.format | 50 s. (47 337 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vstřikování | cze |
dc.subject | Motronic M 1.7.2 | cze |
dc.subject | volnoběh | cze |
dc.subject | částečný výkon | cze |
dc.subject | plný výkon | cze |
dc.subject | jízda z kopce | cze |
dc.subject | Injection | eng |
dc.subject | Motronic M 1.7.2 | eng |
dc.subject | freewheel | eng |
dc.subject | partial performance | eng |
dc.subject | full power | eng |
dc.subject | downhill | eng |
dc.title | Simulace jízdních režimů vozidla pro stanovení optimálního provozu motoru. | cze |
dc.title.alternative | Simulation driving mode of the vehicle to determine the optimal operation of the engine. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31467 | |
dc.description.abstract-translated | This paper deals with a description of the activities of the engine control unit in different modes of internal combustion engine, which were intentionally simulated on the basis of the selected situations from a normal operation. The work is divided into two basic parts. The first part is theoretical one and aims to create an overview of the fuel system of an internal combustion engine and its activities in synergy with the engine control unit. The second part is focused on the measurement of fuel consumption of the individual modes of the engine. Based on the measured values will be written recommendation to the driver for economical driving and thereby reducing the impact of negative impact on the environment. | eng |
dc.date.accepted | 2014-02-11 | |
dc.description.department | Zemědělská fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Dopravní a manipulační prostředky | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zemědělská fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Zemědělská specializace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |