Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVávra, Václav
dc.contributor.authorHart, Petr
dc.date.accessioned2021-11-30T10:44:28Z
dc.date.available2021-11-30T10:44:28Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-11-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11997
dc.description.abstractTato práce se zabývá popisem činnosti řídicí jednotky motoru v různých režimech spalovacího motoru, které byly záměrně nasimulovány na základě vybraných situacích z běžného provozu. Práce je rozdělena na 2 základní části. První část je teoretická a má za úkol vytvořit přehled o palivové soustavě spalovacího motoru a její činnost v součinnosti s řídicí jednotkou motoru. Druhá část je zaměřena na měření spotřeby paliva jednotlivých režimech motoru. Na základě naměřených hodnot bude sepsáno doporučení pro řidiče pro hospodárnou jízdu a tím zmenšení negativního vlivu na životní prostředí.cze
dc.format50 s. (47 337 znaků)
dc.format50 s. (47 337 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVstřikovánícze
dc.subjectMotronic M 1.7.2cze
dc.subjectvolnoběhcze
dc.subjectčástečný výkoncze
dc.subjectplný výkoncze
dc.subjectjízda z kopcecze
dc.subjectInjectioneng
dc.subjectMotronic M 1.7.2eng
dc.subjectfreewheeleng
dc.subjectpartial performanceeng
dc.subjectfull powereng
dc.subjectdownhilleng
dc.titleSimulace jízdních režimů vozidla pro stanovení optimálního provozu motoru.cze
dc.title.alternativeSimulation driving mode of the vehicle to determine the optimal operation of the engine.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31467
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with a description of the activities of the engine control unit in different modes of internal combustion engine, which were intentionally simulated on the basis of the selected situations from a normal operation. The work is divided into two basic parts. The first part is theoretical one and aims to create an overview of the fuel system of an internal combustion engine and its activities in synergy with the engine control unit. The second part is focused on the measurement of fuel consumption of the individual modes of the engine. Based on the measured values will be written recommendation to the driver for economical driving and thereby reducing the impact of negative impact on the environment.eng
dc.date.accepted2014-02-11
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineDopravní a manipulační prostředkycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělská specializacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam