dc.contributor.advisor | Celjak, Ivo | |
dc.contributor.author | Novotný, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T10:54:07Z | |
dc.date.available | 2021-11-30T10:54:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/12239 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce bylo hodnocení hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na intenzitě provozu a prostředí. Měření probíhalo na 1., 2. a 3. třídě silnic. Na každé třídě silnic bylo měřeno jedno až pět vozidel za sebou jedoucích, čímž byla simulována intenzita provozu. Z měření vyplývá, že výskyt polétavých částic na pozemních komunikacích nižších tříd je mnohonásobně vyšší než na silnici 1. třídy. Na výsledné znečištění vozovky má vliv několik faktorů. Hlavní faktory jsou úroveň a charakter znečištění vozovky, intenzita provozu, volba jízdní stopy vozidla a také rozmístění nečistot na ploše vozovky. | cze |
dc.format | 44s. (57002 znaků) | |
dc.format | 44s. (57002 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | znečištění | cze |
dc.subject | polétavý prach | cze |
dc.subject | dopravní komunikace | cze |
dc.subject | dopravní prostředek | cze |
dc.subject | pollution | eng |
dc.subject | airborne dust | eng |
dc.subject | road | eng |
dc.subject | road vehicle | eng |
dc.title | Hodnocení hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na intenzitě provozu a prostředí | cze |
dc.title.alternative | Rating mass concentration of airborne dust in road transport, depending on the amount of traffic and the environment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 36830 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor thesis was to assess the weight concentration of airborne dust in road transport in dependence to traffic intensity and environment. The measurement was performed on class 1, 2 and 3 roads. One to five vehicles following one another were measured on each road class, which simulated the traffic intensity. The measurement has shown that occurrence of airborne dust particles is many times higher on lower class roads than on the class 1 road. Several factors affect the resulting carriageway pollution. The road dirt level and character, intensity of traffic, choice of vehicle track as well as dirt location on the road are the main factors. | eng |
dc.date.accepted | 2015-06-02 | |
dc.description.department | Zemědělská fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zemědělská technika: obchod, servis a služby | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zemědělská fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Zemědělství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |