dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Dokoupilová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:31Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:31Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1301 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá waldorfskou pedagogikou, jejím vznikem, charakteristikou, hlavními principy a prvky, se kterými pracuje, zejména pak tradičními slavnostmi a rituály. Seznamuje s charakteristikou předškolního věku tak, jak jej chápe waldorfská pedagogika. Hlavní zaměření práce spočívá ve slavnostech a rituálech, s nimiž se všeobecně můžeme setkat ve waldorfských předškolních zařízeních. Zdůrazňuje jejich význam a přínos pro děti předškolního věku. Tradiční slavnosti jsou charakterizovány způsobem vlastním naší kultuře.
Poslední kapitola pojednává o konkrétním předškolním zařízení v Českých Budějovicích, jde o mateřskou školu, pracující s dětmi na principech waldorfské pedagogiky. | cze |
dc.format | 119, 6 s. obr. příloh | |
dc.format | 119, 6 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Waldorfská pedagogika | cze |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | tradiční slavnosti | cze |
dc.subject | rituály | cze |
dc.subject | waldorfská mateřská škola. | cze |
dc.subject | Waldorf pedagogy-educational system | eng |
dc.subject | preschool child-child at preschool age | eng |
dc.subject | traditional ceremonies | eng |
dc.subject | rituals | eng |
dc.subject | Waldorf nursery school | eng |
dc.title | Tradiční slavnosti a rituály ve waldorfské mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Traditional Ceremonies and Rituals at Waldorf Kindergarten | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10397 | |
dc.description.abstract-translated | My work deals with Waldorf pedagogy, how it began, its characterization, main principles and elements which it uses, especially with traditional ceremonies and rituals. I am introducing you into the characterization of preschool child how it is understood at Waldorf educational system. I am pointing out ceremonies and rituals, which are held universaly at Waldorf nursery schools. I stress out their meaning and contribution for preschool kids. Traditional rituals arecharacterized in our own point of view, depending how we see them.
Last part is about one of these kindergartens, in Ceske Budejovice to be more specific. | eng |
dc.date.accepted | 2008-09-04 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |