Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorKopecká, Linda
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:32Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:32Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1307
dc.description.abstractPráce se zabývá rozvojem kulturních potřeb, výchovou ke vkusu a možnostmi motivace v rámci pedagogiky volného času se specializací na mladší školní věk. Teoretická část popisuje pojmy jako je kultura, vkus, umění, motivace, volný čas. Dále charakterizuje mladší školní věk, dětský výtvarný projev v tomto věkovém období a uvádí výtvarnou činnost ve školní družině jako jednu z možností trávení volného času. Praktická část je zaměřená na výtvarný projekt, složený z výtvarných činností, realizovaných ve školní družině u dětí prvních tříd. Jednotlivé výtvarné činnosti obsahují různé možnosti motivace a následně i závěry a hodnocení dětí. Mezioborové vazby mezi jednotlivými výchovami (výtvarná, dramatická, hudební, tělesná), které jsou vzhledem k věkovým zvláštnostem dětí mladšího školního věku dobře využitelné, se dají propojovat a navzájem ovlivňovat. Děti mladšího školního věku ve školní družině pracují tvořivě, svižnějším tempem, jsou však vnímavé, tvoří s nadšením a mají k výtvarné činnosti jako takové velmi kladný vztah a vřelý přístup. Své vrstevníky tolerují a navzájem si při výtvarných činnostech pomáhají.cze
dc.format104 s., 29 s. obr. příloh.
dc.format104 s., 29 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkulturacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvkuscze
dc.subjectkýčcze
dc.subjectuměnícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectvýtvarná činnost.cze
dc.subjectculturaleng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecttasteeng
dc.subjectkitscheng
dc.subjectarteng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectchildren in the age of primary schooleng
dc.subjectpublic nurseryeng
dc.subjectcreative activitieseng
dc.titleRozvoj kulturních potřeb, výchova ke vkusu a možnosti motivace v rámci PVČ (mladší školní věk)cze
dc.title.alternativeDevelopment of Cultural Properity, Upbringing for Taste and Possibility Motivation in Frame Pedagogy Free Timeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10407
dc.description.abstract-translatedMy final thesis describes ways of development of cultural properity, trainings of mind and possibilities of motivation in frame pedagogy free time specialized on a Primary School. Theoretical part contains and explains terms culture, palate (taste), elegance, arts, motivation and free time. Also specify primary school education, creative discourse, in this period and shows the use plastic art in public nursery like one of the key options of spending free time. Practical part focus on a project of plastic arts divided into creative activities realized in the public nursery of the pupils of primary school. Each activity containt detailed motivation, described procedure, conclusion and evaluation of children. This part contains also relationships and dependences between all cultural subjects such as arts, dramatization, music, and gymnastics. Explain as well the structure, application for needs of primary school. Particularity of the work of children in the age of primary school is creativity, spontaneity, unprompted action, enthusiasm, positive stance. When the children are properly instructed they cooperate with their equal, tolerate them and are very help full to each other.eng
dc.date.accepted2008-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam