Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorLavičková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:33Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:33Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1310
dc.description.abstractPráce je zaměřena na komunikaci, je rozdělena do třech celků, které na sebe v posloupnosti navazují. První část je zaměřena na vymezení, definici, funkce a druhy sociální komunikace. Druhá část je věnována pedagogické komunikaci v prostředí základní školy, přičemž jsou v ní uvedeny shodně jako v prvé kapitole uvedeny definice, funkce, verbální a neverbální komunikace. Nově jsou v ní přidány kapitoly, které se postupně věnují cíly, obsahu, pravidlům pedagogické komunikace, časovému hledisku, které společně s organizačními formami a metodami vyučování má vliv na pedagogickou komunikaci. Závěrečná kapitola je věnována pedagogické komunikaci v prostředí školní družiny, obsahová struktura kopíruje předchozí kapitolu. Pro upřesnění je zde přidána kapitola, které je zaměřena na školní družinu jako prostředí pro výchovu a vzdělání v době mimo vyučování. Cíle práce bylo porovnání odlišností v pedagogické komunikaci v základní škole a školní družině.cze
dc.format94 s.
dc.format94 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální komunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectverbální komunikacecze
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectsubjekty pedagogické komunikace: učitel {--} žákcze
dc.subjectvychovatel {--} dítěcze
dc.subjectsocial communicationeng
dc.subjectpedagogic communicationeng
dc.subjectverbal communicationeng
dc.subjectnonverbal communicationeng
dc.subjectafter school daycareeng
dc.subjectsubjects of pedagogical communication: a teacher {--} a pupileng
dc.subjectan educator {--} a childeng
dc.titleRozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychovatele školní družinycze
dc.title.alternativeThe Difference between the Pedagogic Communication in use of a Primary School Teacher and an After-school Educatoreng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10412
dc.description.abstract-translatedThe dissertation is focused to the field of communication and it is divided up to three sections, which concur in order. The first section is aimed to delimitation, definiton, functions and types of social communication. The second section is applied to the pedagogic communication in a primary school background, and there are stated, as well as in the first section, definitions, functions and verbal and nonverbal communication. There are new chapters added to this section, which subsequently apply to the goal, subject, rules of pedagogic communication and the time aspect, that together with organizing forms and methods of teaching has the influence on the pedagogic communication. The last section is concentrated on the pedagogic communication in a after school daycare background, the content structure copies the previous section. For further specification, there is a chapter added in this section, that is focused to after school daycare as a place for education and cultivation in the time of not school teaching. The goal of this dissertation was the comparison of differences in pedagogic communication in a primary school and in a after-school daycare.eng
dc.date.accepted2009-06-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam