dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Lavičková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:33Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:33Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1310 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na komunikaci, je rozdělena do třech celků, které na sebe v posloupnosti navazují. První část je zaměřena na vymezení, definici, funkce a druhy sociální komunikace. Druhá část je věnována pedagogické komunikaci v prostředí základní školy, přičemž jsou v ní uvedeny shodně jako v prvé kapitole uvedeny definice, funkce, verbální a neverbální komunikace. Nově jsou v ní přidány kapitoly, které se postupně věnují cíly, obsahu, pravidlům pedagogické komunikace, časovému hledisku, které společně s organizačními formami a metodami vyučování má vliv na pedagogickou komunikaci. Závěrečná kapitola je věnována pedagogické komunikaci v prostředí školní družiny, obsahová struktura kopíruje předchozí kapitolu. Pro upřesnění je zde přidána kapitola, které je zaměřena na školní družinu jako prostředí pro výchovu a vzdělání v době mimo vyučování. Cíle práce bylo porovnání odlišností v pedagogické komunikaci v základní škole a školní družině. | cze |
dc.format | 94 s. | |
dc.format | 94 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální komunikace | cze |
dc.subject | pedagogická komunikace | cze |
dc.subject | verbální komunikace | cze |
dc.subject | neverbální komunikace | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | subjekty pedagogické komunikace: učitel {--} žák | cze |
dc.subject | vychovatel {--} dítě | cze |
dc.subject | social communication | eng |
dc.subject | pedagogic communication | eng |
dc.subject | verbal communication | eng |
dc.subject | nonverbal communication | eng |
dc.subject | after school daycare | eng |
dc.subject | subjects of pedagogical communication: a teacher {--} a pupil | eng |
dc.subject | an educator {--} a child | eng |
dc.title | Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychovatele školní družiny | cze |
dc.title.alternative | The Difference between the Pedagogic Communication in use of a Primary School Teacher and an After-school Educator | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10412 | |
dc.description.abstract-translated | The dissertation is focused to the field of communication and it is divided up to three sections, which concur in order. The first section is aimed to delimitation, definiton, functions and types of social communication. The second section is applied to the pedagogic communication in a primary school background, and there are stated, as well as in the first section, definitions, functions and verbal and nonverbal communication. There are new chapters added to this section, which subsequently apply to the goal, subject, rules of pedagogic communication and the time aspect, that together with organizing forms and methods of teaching has the influence on the pedagogic communication. The last section is concentrated on the pedagogic communication in a after school daycare background, the content structure copies the previous section. For further specification, there is a chapter added in this section, that is focused to after school daycare as a place for education and cultivation in the time of not school teaching. The goal of this dissertation was the comparison of differences in pedagogic communication in a primary school and in a after-school daycare. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |