Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorMacák, Libor
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:34Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:34Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1312
dc.description.abstractPráce se z pohledu pedagogiky volného času zabývá výchovnými metodami jako centrálním prvkem výchovného procesu a jedním z osobitých prvků práce v salesiánských střediscích mládeže (SaSM). Vychází z kvalitativního výzkumu provedeného formou obsahové analýzy projektových dokumentů osmi vybraných středisek. Úvodní část je věnována vymezení použitých pojmů a teoretickému úvodu do problematiky salesiánských středisek mládeže v ČR a výchovných metod v nich používaných. Druhá část popisuje předmět, metodiku, průběh a výsledky výzkumu. Další tři části představují syntézu poznatků získaných analýzou textů, doplněnou o informace z dalších dokumentů. Podrobně popisují jednotlivé prvky výchovy v SaSM (subjekty, cíle, podmínky, prostředky, organizační formy a me-tody výchovy). Stěžejní pátá část, věnovaná výchovným metodám, si ve svém zá-věru všímá také faktu, že ve zkoumaných dokumentech je výchovným metodám věnována relativně malá pozornost.cze
dc.format111 s.
dc.format111 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectsalesiánská střediska mládežecze
dc.subjectvýchovné metodycze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectobsahová analýza dokumentůcze
dc.subjectvýchovný procescze
dc.subjectvýchovný subjektcze
dc.subjectcíl výchovycze
dc.subjectpodmínky výchovycze
dc.subjectprostředek výchovycze
dc.subjectorganizační formy výchovycze
dc.subjectleisure studieseng
dc.subjectSalesian youth centreseng
dc.subjecteducational methodseng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.subjectcontent analysis of documentseng
dc.subjecteducational processeng
dc.subjecteducational subjecteng
dc.subjecteducational objectiveseng
dc.subjecteducational conditionseng
dc.subjecteducational meanseng
dc.subjectorganisation forms of educationeng
dc.titleVýchovné metody používané v salesiánských střediscích mládeže v České Republicecze
dc.title.alternativeEducational Methods Used in Salesian Youth Centres in the Czech Republiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10414
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with educational methods as a central element of the educational process as well as one of the original concepts of work in the Salesian youth centres from the standpoint of leisure studies. It is based on a qualitative research conceived as a content analysis of project documents of eight chosen youth centres. In the introduction, the concepts used are delimited, the problematics of Salesian youth centres in the Czech Republic and of educational methods practised there is theoretically presented. In the second part, the object, methods, process and results of the research are described. The other three parts are a synthesis of the knowledge gained in the analysis of the texts, complemented with information from other documents. These three parts describe thoroughly the concepts of education in Salesian youth centres (subjects, objectives, means, organisation forms and methods of education). In the crucial fifth part, treating educational methods, the lack of due attention to the educational methods in the examined documents is noticed.eng
dc.date.accepted2009-09-09
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam