Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorChodil, Karel
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:40Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:40Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1330
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl popsat a analyzovat metody, které se využívají v programu interaktivních kurzů v rámci projektu Orientační dny ve Fryštáku. Snaží se popsat šest základních metod, které tvoří metodickou kostru těchto programů. Jsou to metoda animace, zážitková pedagogika, hraní rolí ve výchově, narativní metody, evaluační metody a skupinové učení. Praktickou část práce tvoří analýza konkrétního programu jednoho kurzu. U každé aktivity zařazené v tomto programu je stručná charakteristika a zacílení aktivity. Jednotlivé programové bloky jsou poté analyzovány z metodického hlediska a je dále odkazováno na text v první části práce.cze
dc.format95
dc.format95
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetodacze
dc.subjectorientační dnycze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectskupinacze
dc.subjectvýchova.cze
dc.subjectmethodeng
dc.subjectGuidance dayseng
dc.subjectyoutheng
dc.subjectanimationeng
dc.subjectexperimental educationeng
dc.subjectgroupeng
dc.subjectoutreacheng
dc.titlePopis a analýza metod používaných v projektu "Orientační dny" ve Fryštákucze
dc.title.alternativeAnalysis and Description of Methods using in Project of Guidance Days in Fryštákeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10657
dc.description.abstract-translatedThe goal of the thesis is to describe and analyze methods, which are used in programs in project "Guidance days" in Fryšták. The thesis attempts to describe six basic methods, which form methodologic frame of the programs. These methods are: animation, experimental education, acting roles in education, narrative methods, evaluative methods and group learning. In the practical part, the thesis analyzes one specific course program. For each activity within the course, characteristics and goals of the activity are described. Each program module is then analyzed from methodologic point of view and is referred to the text of first part of the thesis.eng
dc.date.accepted2009-09-09
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam