Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠrajer, Jindřich
dc.contributor.authorAntl, Pavel
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:47Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:47Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-08-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1345
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě, dělí se na šest kapitol. První se zabývá komunikací a funkcí reklamy v ní. V druhé části se zaměřuji na cíle a metody reklamy (mohou být pozitivní i negativní). Popisuji procesy: ovlivňování, manipulace, persvaze, sugesce, motivace a zaměření reklamy na segmenty trhu. Třetí část je orientována na principy regulace a samoregulace (vysvětluji jejich rozdíly). Na praktickém příkladě ukazuji jak funguje samoregulace v praxi. Čtvrtá část popisuje nejčastější nedovolené reklamy a na praktický příkladech ukazuje jak funguje ochrana spotřebitele. V páté zdůrazňuji důležitost mediální gramotnosti a problematiku mediální výchovy. V šesté části se zabývám reklamou a různými postoji a názory na nícze
dc.format73 s., 3 s. obr.příloh.
dc.format73 s., 3 s. obr.příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectetikacze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectovlivňovánícze
dc.subjectpersvazecze
dc.subjectmanipulacecze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectsugescecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectregulacecze
dc.subjectsamoregulacecze
dc.subjectreklamní kodexcze
dc.subjectmediální gramotnostcze
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectethicseng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectpersuasioneng
dc.subjectmanipulatingeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectsuggestioneng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectregulationeng
dc.subjectself-regulationeng
dc.subjectadvertisement codexeng
dc.subjectmedia literacyeng
dc.titleEtika ve světě reklamycze
dc.title.alternativeEthics in the World of Advertisementeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10822
dc.description.abstract-translatedThe dissertation deals with the dilemma of ethics in advertisement; it is divided into six chapters. The first chapter concerns communication and advertisement’s function in it. In the second part, I focus on the targets and methods of advertisement (they can be positive and negative). I describe the following processes: influence, manipulation, persuasion, suggestion, motivation and purpose of advertisement in the sectors of the market. The third part is directed at the principles of regulation and self-regulation (I explain their differences). How does self-regulation work in practice I showed in the practical example. The fourth chapter describes the most frequently forbidden commercials and in the practical examples, I show how the consumer’s protection works. In the fifth part,. I stress the importance of media literacy and the problems in media education. In the sixth chapter I focus on the advertisements and at different attitudes and opinions related to it.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam