Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorVojtěch, Milan
dc.date.accessioned2021-11-19T12:13:03Z
dc.date.available2021-11-19T12:13:03Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1378
dc.description.abstractObsahem a smyslem práce je zmapování historického vývoje vztahu pedagogů a dětí a nesporný kvalitativní posun směrem k potřebám a možnostem dítěte (resp. žáka). V rámci tohoto vývoje představuje bohatou škálu názorů a směrů a to z oblasti nejen pedagogiky ale také psychologie, filosofie a teologie. Na příkladech ukazuje zjevné i méně zjevné chyby a nedostatky, kterých se jak v minulosti, tak i dnes dopouštějí, nebo mohou dopouštět ti, kteří se na výchově a vzdělávání dětí podílejí a snaží se poskytnout (navrhnout) určitý návod, ja by bylo možno se těchto nedostatků vyvarovat, či je alespoň zredukovat. V práci jsou hojně citovány nosné myšlenky předních odborníků z výše jmenovavých oborů, které zde slouží jako určité vodítko a potvrzení směru, kterým se autor práce vydal.cze
dc.format126 s.
dc.format126 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterakcecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectedukacecze
dc.subjectodkázanostcze
dc.subjectsměřovánícze
dc.subjectidentitacze
dc.subjectsebeobrazcze
dc.subjectsebepojetícze
dc.subjectsvobodacze
dc.subjectodpovědnostcze
dc.subjectinteractioneng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectrefereng
dc.subjectroutingeng
dc.subjectidentityeng
dc.subjectself-effigyeng
dc.subjectself-estreemeng
dc.subjectfreedomeng
dc.subjectliabilityeng
dc.titleFilosoficko - etické aspekty ve výchově a vzdělávánícze
dc.title.alternativePhilosophical Ethical Aspects of Upbringing and Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12357
dc.description.abstract-translatedSubstantiality and sense of the work is charting of the historical evolution of the affinity between and children and the indisputable qualitative movement towards child´s (or if zou like pupil´s) needs and possibilities. Within this evolution the work presents the board range of opinions and ways not only from the sections of pedagogy but psychology, philosophy and theology too. It showa obvious and less obvious mistakes and isufficiencies by many exemples, which perprtrate - in former times and nowadays - those who participate in the upbringing and education of children. They strive to afford (propose) some clues on how you can beware of those insufficiencies or how reduce them. There are many citations of importhant ideas of the front experts from out prenominant branches in this work, subserve for quiding for the author of the work.eng
dc.date.accepted2009-09-07
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEtika v sociální prácicze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam