Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.contributor.authorMuk, Jiří
dc.date.accessioned2021-11-19T12:13:08Z
dc.date.available2021-11-19T12:13:08Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1387
dc.description.abstractTato práce se zamýšlí nad problematikou pozice a chápání volného času ve výchově a ve filosofii. Scholé jako svobodný, volný a posvátný čas je jejím stěžejním tématem a také oním filosofickým základem výchovy ve volném čase. Práce se dále snaží poukázat na souvislosti mezi volným časem, výchovou a filosofií. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První z nich se snaží vymezit výchovu jako takovou, druhá se zamýšlí nad souvislostmi mezi filosofií a výchovou. Třetí kapitola poukazuje na změny v historickém chápání scholé. Čtvrtá kapitola řeší otázku výchovy a volného času jako takového. Závěrečná pátá kapitola se zabývá problematikou filosofie výchovy ve volném čase chápaném jako scholé.cze
dc.format90
dc.format90
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova / volný čas / filosofie / scholé / svoboda / vychovatel / vychovávanýcze
dc.subjecteducation / leisure time / philosophy / scholé / freedom / tutor / pupileng
dc.titleFilosofické základy výchovy ve volném časecze
dc.title.alternativePhilosophical Principles of Education in the Leisure Timeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12509
dc.description.abstract-translatedThe thesis engaged in problematics of position and understanding of the leisure time in the education and philosophy. The scholé as a free, empty and holy time is the main theme and also the philosophical principle of the education in the leisure time. The thesis wants also to refer the connection between the leisure time, the education and the philosophy. The thesis is divided into five chapters. The first of them wants to define the education, the second one engaged in connection between the education and the philosophy. The third chapter wants to refer on the changes in the historical conception of the scholé. The fourth chapter solve the question of the education and leisure time. The final fifth chapter engaged in problematics of the philosophy in the education of the leisure time as a scholé.eng
dc.date.accepted2009-09-09
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam