Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorGoby, Pavel
dc.date.accessioned2021-11-19T12:13:10Z
dc.date.available2021-11-19T12:13:10Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1389
dc.description.abstractPráce se zabývá historickým vývojem málotřídních (venkovských) škol na území České republiky od doby vrcholného středověku do současnosti. Výzkum je zúžen hlavně na venkovské a málotřídní školy na okrese Benešov, ale též na praktické poznatky z jiných míst v České republice a v zahraničí. První část práce je věnována historii venkovských škol od 14. století do současnosti. Důraz je zde kladen na hlavní předěly a reformy v této oblasti. Druhá část je zaměřena na současnou koncepci kurikulární reformy a její vliv na málotřídní školy. Třetí část práce je zaměřena do oblasti marketingu škol a na spolupráci škol. Závěrečné shrnutí přináší koncepci rozvoje málotřídních škol. Tato koncepce vychází z poznatků a závěrů ze všech tří zkoumaných oblastí.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMálotřídní škola / venkovská školacze
dc.subjectškolská reformacze
dc.subjectvzdělávací programcze
dc.subjectmarketing školcze
dc.subjectspolupráce školcze
dc.subjectsubsidiární principcze
dc.subjectstátní politika v oblasti školství.cze
dc.subjectSmall school / rural schooleng
dc.subjecteducational reformeng
dc.subjecteducation programmeeng
dc.subjectschool marketingeng
dc.subjectschool collaborationeng
dc.subjectsubsidiary principleeng
dc.subjectstate politics in educational system.eng
dc.titleHistorie a současnost málotřídních školcze
dc.title.alternativeHistory and Present of Small Rural Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12513
dc.description.abstract-translatedThe work deals with a historical development of small (rural) schools at the area of the Czech Republic since the time of late Middle Ages to the present. The study is restricted to particulary small and rural schools in the district of Benešov, but it also shows some practical observations from other parts of the Czech Republic and abroad. The first part of the work is devoted to the history of rural schools since 14th century to the present. The main dividing lines and reforms in this area have been pointed out. The second part is focused on a current conception of curricular reform and its influence on small rural schools. The third part of the work is focused on the area of school marketing and on collaboration of schools. The closing summary brings the conception of small shools development. This conception results from the observations and findings of all three studied parts.eng
dc.date.accepted2009-06-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePastorační asistencecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam