Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorMacků, Richard
dc.date.accessioned2021-11-19T12:13:30Z
dc.date.available2021-11-19T12:13:30Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1420
dc.description.abstractPráce představuje možnosti a rizika, která vyplývají z kombinace metod výchovy zážitkem a filozofování s dětmi. Po vymezení použitých termínů postupně seznamuje s cíli, charakteristikou a základními metodami výchovy ve volném čase z nichž podrobně představuje výchovu zážitkem a její základní prvky - dramaturgii, dobrodružství, reflexi a hru. Poslední dva jmenované jsou v práci pojaty jako pojící prvky mezi výchovou zážitkem a programem Filozofie pro děti, jehož cíle i metody jsou rovněž podrobně představeny. Následné zamyšlení nad styčnými plochami filozofování s dětmi a zážitkových činností je stěžejní částí práce. V této oblasti jsou řešeny filozofické aspekty hry a reflexe jako možné cesty zážitkově pojatého filozofování. V závěru je naznačeno také možné propojení filozofie a zážitku samotného.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectvýchova ve volném časecze
dc.subjectvýchova zážitkemcze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectfilozofie pro děticze
dc.subjectfilozofování s dětmicze
dc.subjecthracze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectučenícze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectexperience-based learningeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectPhilosophy for childreneng
dc.subjectlearningeng
dc.subjecteducationeng
dc.titleFilozofování s dětmi jako způsob výchovy zážitkem ve volném časecze
dc.title.alternativeDoing Philosophy with Children as a Way of Experience-Based Leisure Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12698
dc.description.abstract-translatedThe thesis presents possibilities and hazards resulting from the combination of experience-based education methods and those of doing philosophy with children. Having defined the terms used, it introduces the aims, key features and basic methods of leisure education; furthermore, experience-based education is described in more detail together with its fundamental elements: dramaturgy, adventure, reflection and games. The latter two elements are understood to be the links between experience-based education and Philosophy for children program. Then, the follow-up reflection on the interface between Philosophy with children and experiential activities is the substantial part of the thesis. Besides other topics, the philosophical aspects of games and reflection (review) as possible ways of experience-based philosophical inquiry are dealt with. Thus, in the closing part of the thesis, the potential for connecting philosophical inquiry and the experience itself is outlined.eng
dc.date.accepted2008-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam