Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorNěmcová, Simona
dc.date.accessioned2021-11-19T12:13:53Z
dc.date.available2021-11-19T12:13:53Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1449
dc.description.abstractPráce se zabývá charakteristikou celoživotního vzdělávání a vztahu dospělé populace k motivaci. Teoretická část poskytne ucelený přehled o dospělosti, celoživotním vzdělávání dospělých a motivaci. Nejprve definujeme dospělost po stránce vývojové a profesní a dále poskytujeme přehled o celoživotním vzdělávání dospělých, kam lze řadit základní terminologii, přehled o celoživotním vzdělávání, školskou soustavu ČR a další typy celoživotního vzdělávání. V neposlední řadě vymezíme pojem motivace, který úzce spojíme s teorii Maslowa a přiřadíme ji k významu k celoživotnímu vzdělávání, kde se zaměříme např. na systém odměn a zisků, který je blízce spojen s celoživotním vzděláváním. Praktická část je postavena na vyhodnocení kvantitativní výzkumné metody. Pomocí dotazníku jsme zkoumali v dospělé populaci participaci na celoživotním vzdělávání. S tím spojenou motivaci a upřednostňovaný druh celoživotního vzdělávání.cze
dc.format132 s., 22 s.příloh.
dc.format132 s., 22 s.příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectdospělýcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectceloživotní vzdělávánícze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectadulteng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectlifelong learningeng
dc.titleMotivace dospělých k celoživotnímu vzdělávánícze
dc.title.alternativeMotivating Adults to Lifelong Learningeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13482
dc.description.abstract-translatedThe diploma paper characterizes what motivates adults for lifelong learning. The theoretical part provides you a comprehensive overview about adulthood, lifelong learning of adults, and about motivation itself. First of all, the diploma work defines adulthood , and it focuses on developmental and professional parts of it. Then, it provides you an integrated idea about lifelong learning of adults, it especially focuses on the basic terminology, an overview about lifelong learning, the educational system in ČR and other types/cathegories of lifelong learning. Then, the paper defines motivation, connecting it with Maslow´s theory and assigning it with lifelong learning. It focuses for example on the system of benefits and gains, which is closely connected with lifelong learning. The practical part evaluates quantitative research methods. According to this kind of research technique I used a questionnaire for surveying what adults think about lifelong learning, which form of lifelong learning they prefer, and what motivates them for lifelong learning.eng
dc.date.accepted2009-06-11
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam