Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorKinclová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-19T12:14:20Z
dc.date.available2021-11-19T12:14:20Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1478
dc.description.abstractPráce se zabývá možnými psychickými riziky v přístupu pedagogiky zážitku, v období adolescence. Úvod práce charakterizuje základní pedagogické pojmy, vztahující se k pedagogice zážitku. Stručně popisuje zážitkovou pedagogiku jako přístup, její cíle, principy. Důležitou částí práce je téma psychické bezpečnosti, se zaměřením na adolescenci. Dále se diplomová práce zaměřuje na krizovou intervenci, tedy pomoc účastníkům zážitkového kurzu v rizikové situaci, kterou nedokáží sami zpracovat. Poslední část je věnována shrnutí práce a porovnání názorů vybraných odborníků na problematiku psychické bezpečnosti a možných rizik v zážitkové pedagogice. První polovina práce obsahuje jakousi přípravnou obecnou část. Druhá polovina je zaměřena konkrétněji. Zde se nalézá nejdůležitější část, tedy porovnání názorů odborníků, a výčet psychických možností i rizik zážitkové pedagogiky.cze
dc.formatv tištěné práci 87s.
dc.formatv tištěné práci 87s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectvýchova prožitkemcze
dc.subjectpedagogika zážitkucze
dc.subjectpsychická bezpečnostcze
dc.subjectrizikocze
dc.subjectkrizová intervencecze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectexperienceeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectexperiential educationeng
dc.subjectpsychological securityeng
dc.subjectriskseng
dc.subjectcrisis interventioneng
dc.subjectadolescenceeng
dc.titlePsychická rizika zážitkového programu v závislosti na věku účastníkůcze
dc.title.alternativeMental Risks of Experiential Programme Depending on Participants´ Ageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15945
dc.description.abstract-translatedThe dissertation explores the potential psychological risks in accessing pedagogy of experience, during adolescence. The beginning of the thesis characterizes the basic pedagogical concepts related to the pedagogy of experience. It briefly describes the experiential pedagogy as an approach, its objectives, principles. An important part of this thesis is the theme of psychological security, focusing on adolescence. Furthermore, the dissertation focuses on crisis intervention, ie helping the experiential course participants in a risk situation, which they cannot handle alone. The last part is devoted to the summary, and compares the views of selected experts on the issue of psychological safety and potential risks in experiential education. The first half serves as an introductory part. The second half is more specific. It includes the most important part, which is a comparison of views of experts, and a list of psychological possibilities and risks of experiential education.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam