Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorChaloupková, Ivana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:14:21Z
dc.date.available2021-11-19T12:14:21Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1479
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi využití moderního umění ve volném čase. Teoretická část charakterizuje pedagogické koncepce Bauhausu, Paula Kleea a Wassily Kandinskeho. Zabývá se problematikou vnímání uměleckého díla a vývojem a současnou situací umělecké výchovy na školách, ale i v rámci volného času. Praktická část využívá tyto teoretické poznatky a aplikuje je do praxe. Pro lepší orientaci je projekt rozdělen do dvou oddílů. Cílem prvního je aplikace integrální metody v umělecké výchově. Druhý se orientuje na práci s elementárními výrazovými prostředky.cze
dc.format106 s., 20 s. obr. příloh
dc.format106 s., 20 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBauhauscze
dc.subjectPaul Kleecze
dc.subjectWassily Kandinskycze
dc.subjectvýchova uměnímcze
dc.subjectvýtvarná výchova na školáchcze
dc.subjectumění ve volném časecze
dc.subjectintegrace výtvarného uměnícze
dc.subjectpráce s výrazovými prostředkycze
dc.subjectBauhauseng
dc.subjectPaul Kleeeng
dc.subjectWassily Kandinskyeng
dc.subjecteducation with the artseng
dc.subjectart objects at schoolseng
dc.subjectart in the leisure timeeng
dc.subjectintegration of plastic arts and paintingeng
dc.subjectwork with the expressive meanseng
dc.titleMožnosti využití moderního umění ve volnočasových aktivitáchcze
dc.title.alternativeThe Possibilities To Use Modern Art In The Leisure Time Activitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15947
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the possibilities to use modern art in the leisure time. The theoretical part charakterises the pedagogical conceptions of Bauhaus, Paul Klee and Wassily Kandinsky. It deals with the issue of the artwork reception and with the developement and present circumstances of the art education at schools but also in terms of the leisure time. The practically part makes use of this theoretical knowledge and apllies it to the practices. For a better orientation is the project divided into two sections. The aim of the first part is the aplication of the integral method in the art education. The second part focuses on the work with the expressive means.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam