Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorHrůzová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:14:43Z
dc.date.available2021-11-19T12:14:43Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1501
dc.description.abstractTato práce se zabývá propojením školního vyučování s muzejními vzdělávacími aktivitami. Zaměřuje se především na možnosti základních škol. Hodnotí, jakým způsobem se může muzeum uplatnit při realizaci vzdělávacích aktivit. Upozorňuje na konkrétní formy vzdělávacích aktivit v muzeu. Podrobně je zaměřena na vymezení jednotlivých výukových metod, které lze upřednostnit v rámci muzejního vyučování. V diplomové práci je vymezena úloha muzejního vzdělávacího programu, který je uplatnitelný v rámci projektového vyučování ve škole. V celé práci je patrná snaha propojit možnosti mimoškolní výuky probíhající v muzeu se školní výukou. Muzejní výuka je chápána jako doplňující a rozšiřující pro školní výuku. Přesto se však neustále zdůrazňuje jedinečnost muzea. Muzeum díky prostředí odlišného od školy může nabídnout nevšední zážitek spojený s výukou.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýukacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectmuzejní vzdělávací programcze
dc.subjectprojektová výukacze
dc.subjectvýuková metodacze
dc.subjectmetodické pomůckycze
dc.subjectlektor v muzeucze
dc.subjectmuzejní pedagogcze
dc.subjectteachingeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectmuseum education programeng
dc.subjectproject teachingeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectmethodological toolseng
dc.subjectlecturer at the museumeng
dc.subjectmuseum educatoreng
dc.titleMuzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolnícze
dc.title.alternativeThe Museum: A Meeting Point for Formal and Informal Curriculumeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17522
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the linking of school education with museum educational activities. It focuses primarily on the possibility of primary schools. It assesses how the museum can be used in the implementation of educational activities. He draws attention to specific forms of educational activities at the museum. In Detail, it is focused on defining the various teaching methods that can be prioritized in museum education. The thesis describes the role of museum education program, which is applicable in the project classes at school. The entire work points out apparent effort to integrate extracurricular learning opportunities taking place in the museum with school hours. Museum learning is seen as complementary and expanding the classroom. Yet he constantly emphasizes the uniqueness of the museum. Museum with a different environment from the school can offer a remarkable experience associated with teaching.eng
dc.date.accepted2010-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam