Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorČuřínová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:16:09Z
dc.date.available2021-11-19T12:16:09Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1579
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá kompletně problematikou hodnocení žáka učitelem. V úvodní části jsou popsány specifika školního hodnocení, jeho význam a smysl. Dále je uveden přehled mnoha důležitých typů, funkcí hodnocení a metod, jichž se ve škole nejčastěji při hodnocení žáků využívá. Pojednává také o vlivu hodnocení na žáka. Shrnuje zásady a způsoby hodnocení žáků, které jsou platné a závazné pro školy v České republice. Rozebírá problematiku základních forem hodnocení, které jsou nejčastěji používány v našich školách, a to slovní hodnocení a klasifikaci, a popisuje také portfolio, které je novou alternativní formou hodnocení. Soustředí se na důležité aspekty v hodnocení žáků, zásady, které je nutné znát a při hodnocení je dodržovat. Věnuje se významu pozitivního a negativního hodnocení a palčivé otázce objektivity hodnocení. Poukazuje také na chyby, kterých je třeba se vyvarovávat. Zdůrazňuje důležitost individuálního přístupu k žákům, zejména v souvislosti se žáky se specifickými poruchami učení. Rozebírá problematiku hodnocení žáků se specifickými poruchami učení a poukazuje na zásady, na něž je při hodnocení žáků s SPU nutné pamatovat.cze
dc.format120 str. i s přílohami
dc.format120 str. i s přílohami
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHodnocenícze
dc.subjecttypy hodnocenícze
dc.subjectfunkce hodnocenícze
dc.subjectmetody hodnocenícze
dc.subjectzásady hodnocenícze
dc.subjectchyby hodnocenícze
dc.subjectformy hodnocenícze
dc.subjectklasifikace známkamicze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectportfoliocze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectEvaluation {assessment}eng
dc.subjecttypes of the evaluationeng
dc.subjectfunctions of the evaluationeng
dc.subjectmethods of the evaluationeng
dc.subjectprinciples of the evaluationeng
dc.subjectmistakes of the evaluationeng
dc.subjectforms of the evaluationeng
dc.subjectthe classification by markseng
dc.subjectthe word evaluationeng
dc.subjectthe portfolioeng
dc.subjectspecific learning difficultieseng
dc.titleFormy hodnocení žáků na základních školách v České republice /s poukázáním na problematiku hodnocení žáků s SPU/cze
dc.title.alternativeForms of the Pupils' Evaluation at Primary and Secondary Schools in the Czech Republic / With Referring to Evaluation Problems of the Pupils with Specific Learning Difficulties/eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6924
dc.description.abstract-translatedThis diploma work completely deals with problems of the evaluation by a teacher. In the introductory part there are described specifics of the school evaluation, its importance and sense. There is also mentioned a survey of many types, functions of the evaluation and methods, which are mostly being used for the pupils’ evaluation at school. It also discusses an influence of the evaluation on the pupil. It summarizes principles and processes of the pupils’ evaluation, which are established and obligatory for schools in the Czech Republic. It analyzes the problems of basic forms of the evaluation, which are mostly being used at our schools; those are the word evaluation and the classification by marks; and it also describes the portfolio that is a new alternative form of the evaluation. It concentrates on important aspects of pupil’ evaluations, principles, those are important to know and they must be observed. It devotes to an importance of positive and negative evaluations and also to a smart question of the evaluation objectivity. It refers to mistakes which are important to avoid. It points out the importance of individual approach to pupils, especially to pupils with specific learning difficulties. It analyzes the evaluation problems of the pupils with learning disability and it refers to the mistakes that are necessary to remember in the evaluation of pupils with specific learning difficulties.eng
dc.date.accepted2007-02-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBauman, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam