Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHanáková, Markéta
dc.contributor.authorMusilová, Renata
dc.date.accessioned2021-11-19T12:17:12Z
dc.date.available2021-11-19T12:17:12Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-08-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1625
dc.description.abstractPráce se zabývá výchovou, zejména výchovou ve volném čase. Popisuje přírodu a její vliv na pozitivní růst člověka. Jaký vztah má člověk k přírodě, proč ji vyhledává, co mu přináší, čím ho obohacuje. Popisuje prostředí, kterými člověk prochází během svého života - rodinné, školní a různých organizací, které si volí dle svých zájmů. Za použití tří výchovných organizací Junáku - svazu skautů a skautek ČR, Pionýru a Sokolu, popisuje různé výchovné přístupy a metody práce s dětmi i dospělými členy svých organizací. Stručně je popisuje a porovnává s ohledem na jejich preferované prostředí, kde se odehrává většina jejich aktivit. Jaká volí místa pro uskutečňování svých cílů, zda prostředí přírody, nebo prostředí, které si vybudovali lidé.cze
dc.format86 s., 7 s. příloh
dc.format86 s., 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectpřírodacze
dc.subjectvýchovné organizacecze
dc.subjectJunák {--} svaz skautů a skautek ČRcze
dc.subjectPionýrcze
dc.subjectČeská obec sokolská - Sokolcze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectnatureeng
dc.subjecteducational organizationeng
dc.subjectJunák {--} the Czech Scout Associationeng
dc.subjectthe Pionýr Organizationeng
dc.subjectthe Czech Sokol Organization {--} Sokoleng
dc.titleVolnočasové aktivity zaměřené na výchovu v přírodě v různých výchovných organizacíchcze
dc.title.alternativeLeisure Time Activities Oriented on the Education in Nature in Various Educational Organizationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9593
dc.description.abstract-translatedIn my work, I focus on education, primarily the education in the leisure time. I deal with nature and its possitive influence on people´s progress, the relationship between people and nature, why people take interest in nature, what nature brings them and how it enriches them. I describe the environment in which people spend their lifetime - the family, the school and various organizations chosen according to their interests. By using the three above-mentioned educational organizations, Junák - the Czech Scout Association, the Pionýr and Sokol Organization, as examples, I describe various approaches of these organizations to education and methods of work with their young as well as adult members. I provide a brief description and comparison of these methods, with respect to the people´s favoured environment, where most of their activities take place. I also analyse their choice of places to achieve their aims, be it nature or the environment created by people.eng
dc.date.accepted2007-09-04
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam