Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHošek, Josef
dc.contributor.authorHanousková, Miloslava
dc.date.accessioned2021-12-02T12:35:02Z
dc.date.available2021-12-02T12:35:02Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17031
dc.description.abstractThe theoretical part of the Master's Thesis devoted to risk factors that can change into dystropy of children in the infantry school. Further, I have processed methods related to this problems and mentioned approaches that can be alternatively used in preventive activities. This includes not only activities concentrated on children and youth, but also approaches towards teachers, parents and general public. I always tried to emphasize what is the most effective for the school environment. Illustrating examples are also included.cze
dc.format101s., 39 s. příloh
dc.format101s., 39 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrvní stupeň základních školcze
dc.subjectžácicze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectrizikoví činitelécze
dc.subjectporuchy chování a emotivitycze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectpřístupycze
dc.subjectFirst degree of basic schoolseng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectprimary preventioneng
dc.subjectrisk factorseng
dc.subjectbebehavioral disturbance and emotivityeng
dc.subjectmethologyeng
dc.subjectapproacheseng
dc.titleMetody a přístupy v prevenci rizikových činitelů na prvním stupni základních školcze
dc.title.alternativeMethods and approaches in prevention of risk factors in the first degree of basic schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag7023
dc.description.abstract-translatedV teoretické části diplomové práce jsem se zabývala rizikovými faktory, které mohou přecházet v poruchy chování u dětí v období školní docházky. Dále jsem zpracovala metodiku, která je s touto problematikou spjatá a uvedla možnosti přístupů, které lze v preventivních aktivitách využít. Nejedná se pouze o aktivity směřující k dětem a mládeži, ale i o přístupy směrem k pedagogům, rodičům a široké veřejnosti. Snažila jsem se vždy zdůraznit to, co je pro školní prostředí nejúčinnější. Nechybí ani názorné příklady.eng
dc.date.accepted2007-05-30
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační péče o postižené děti, dospělé a staré osobycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKováčová, Dana
dc.description.defenceObhajoba diplomové práce:1.Ve své práci jste vystihla problémy všech zúčastněných stran, co se týká prevence, ale hlavně absenci systémového nebo metodického vedení. Jak by mělo podle Vás toto vedení vypadat: (oponent)2. Vyberte 3 oblasti z Vaší DP, které byste doporučila jako témata dalšího vzdělávání učitelů případně ředitelů ZŠ a krátce zdůvodněte proč je považujete za důležité? (vedoucí)3. Jak reagují rodiče na negativní zprávy z TV? (šikaně apod.)? 4. Zkoumala jste tuto situaci i ve speciálních školách?cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam