dc.contributor.advisor | Hošek, Josef | |
dc.contributor.author | Hanousková, Miloslava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-02T12:35:02Z | |
dc.date.available | 2021-12-02T12:35:02Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17031 | |
dc.description.abstract | The theoretical part of the Master's Thesis devoted to risk factors that can change into dystropy of children in the infantry school. Further, I have processed methods related to this problems and mentioned approaches that can be alternatively used in preventive activities. This includes not only activities concentrated on children and youth, but also approaches towards teachers, parents and general public. I always tried to emphasize what is the most effective for the school environment. Illustrating examples are also included. | cze |
dc.format | 101s., 39 s. příloh | |
dc.format | 101s., 39 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | První stupeň základních škol | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | primární prevence | cze |
dc.subject | rizikoví činitelé | cze |
dc.subject | poruchy chování a emotivity | cze |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | přístupy | cze |
dc.subject | First degree of basic schools | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | primary prevention | eng |
dc.subject | risk factors | eng |
dc.subject | bebehavioral disturbance and emotivity | eng |
dc.subject | methology | eng |
dc.subject | approaches | eng |
dc.title | Metody a přístupy v prevenci rizikových činitelů na prvním stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Methods and approaches in prevention of risk factors in the first degree of basic schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 7023 | |
dc.description.abstract-translated | V teoretické části diplomové práce jsem se zabývala rizikovými faktory, které mohou přecházet v poruchy chování u dětí v období školní docházky. Dále jsem zpracovala metodiku, která je s touto problematikou spjatá a uvedla možnosti přístupů, které lze v preventivních aktivitách využít. Nejedná se pouze o aktivity směřující k dětem a mládeži, ale i o přístupy směrem k pedagogům, rodičům a široké veřejnosti. Snažila jsem se vždy zdůraznit to, co je pro školní prostředí nejúčinnější. Nechybí ani názorné příklady. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-30 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační péče o postižené děti, dospělé a staré osoby | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kováčová, Dana | |
dc.description.defence | Obhajoba diplomové práce:1.Ve své práci jste vystihla problémy všech zúčastněných stran, co se týká prevence, ale hlavně absenci systémového nebo metodického vedení. Jak by mělo podle Vás toto vedení vypadat: (oponent)2. Vyberte 3 oblasti z Vaší DP, které byste doporučila jako témata dalšího vzdělávání učitelů případně ředitelů ZŠ a krátce zdůvodněte proč je považujete za důležité? (vedoucí)3. Jak reagují rodiče na negativní zprávy z TV? (šikaně apod.)? 4. Zkoumala jste tuto situaci i ve speciálních školách? | cze |