Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIra, Vladimír
dc.contributor.authorŠvejdová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-02T12:35:13Z
dc.date.available2021-12-02T12:35:13Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-08-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17055
dc.description.abstractProblematika individuální a skupinové integrace žáků s mentálním postižením v rámci plnění povinné školní docházky je velmi často diskutovaným tématem.Nově přijatá školská legislativa nabízí žákům s mentálním postižením vzdělávání v hlavním vzdělávacím proudu v běžných třídách či speciálních třídách základních škol.V diplomové práci jsem se zaměřila na průzkum plnění základních podmínek integrace a problémů se kterými se potýkají rodiče a pedagogové při integraci žáků s mentálním postižením do základních škol. Výzkumný soubor tvořili pracovníci SPC pro mentálně postižené, pedagogové vzdělávající integrované žáky a rodiče těchto žáků. K dosažení cíle práce byly použity tyto metody a techniky sběru dat: řízené rozhovory, dotazníky a jako doplňková metoda 2 kazuistiky. Práce by mohla býti inspirací pro rodiče žáků s mentálním postižením, běžné pedagogy, speciální pedagogy a orgány státní správy.cze
dc.format179 s., 36 s. příloh
dc.format179 s., 36 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectžák s mentálním postiženímcze
dc.subjectzákladní škola běžného typucze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectosobní asistentcze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectSPC pro mentálně postiženécze
dc.subjectškolská legislativacze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectpupil with mental diseaseeng
dc.subjectelementary school of common typeeng
dc.subjecteducationalist's assistanteng
dc.subjectpersonal assistanteng
dc.subjectindividual education planeeng
dc.subjectspecially-pedagogical centres for mentally handicapped peopleeng
dc.subjectschool legislationeng
dc.titleIndividuální a skupinová integrace žáků s mentálním postižením v rámci plnění povinné školní docházkycze
dc.title.alternativeIndividual and group integration of mentally handicapped pupils within the framework of compulsory school attendanceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag7048
dc.description.abstract-translatedProblems dealing with individual and group integration of mentally handicapped pupils in terms of fulfilment the compulsory school attendance are very often discussed. In the diploma work I have concentrated on a research of fulfilment the basic conditions of integration and problems that parents and educationalists solve during integration of mentally handicapped pupils into elementary schools. Workers from specially-pedagogical centres for mentally handicapped people, educationalists providing education for integrated pupils and these integrated pupils'parents form together the experimental complex. Following methods and techniques of collecting data were used to reach the aim - the methods of standardized interviews, the methods of inquiry-form researchs and as a complementary method two matter studies. My diploma work could by inspiration for mentally handicapped pupils'parents, common educationalists, special educationalists and authorities of state administration.eng
dc.date.accepted2007-09-10
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační péče o postižené děti, dospělé a staré osobycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKoppová, Věra
dc.description.defencePřehledně a strukturovaně připravená prezentace práce, na položené otázky vedoucího a oponenta dokázala správně odpovědět. Dobře reagovala na připomínky členů komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam