dc.contributor.advisor | Kastnerová, Markéta | |
dc.contributor.author | Křížková, Simona | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T06:56:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T06:56:07Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17304 | |
dc.description.abstract | Mým cílem bylo potvrdit hypotézy o tom, že děti jsou ovlivňovány socio - kulturními vlivy, rodinným zázemím, působením spolužáků a vrstevníků vůbec. | cze |
dc.format | 55+7 stran dotazník | |
dc.format | 55+7 stran dotazník | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Duševní zdraví | cze |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | šikana. | cze |
dc.subject | Mental health | eng |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | chicane. | eng |
dc.title | DUŠEVNÍ ZDRAVÍ DĚTÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH | cze |
dc.title.alternative | MENTAL HEALTH OF CHILDREN ET PRIMARY NINE-YEAR SCHOOL | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 6905 | |
dc.description.abstract-translated | The aim was to confirm hypotheses that children are influenced by the socio-cultural influences, family base, influence of schoolmates and equals in general. | eng |
dc.date.accepted | 2007-06-19 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ochrana veřejného zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Švestková, Renata | |
dc.description.defence | Průběh obhajoby bakalářské práce:
Studentka obhájila teoretickou a praktickou část bakalářské práce.
Otázka oponenta práce:
1.Vysvětlete pojem "školní metodik prevence" a uveďte zda jste se při realizaci výzkumu s tímto metodikem setkala.
2.Jak se "podepisuje" škola na dětech - blíže vysvětlete tuto svojí formulaci, kterou uvádíte na straně 53 v souvislosti s hypotézou č.3..
Studentka zodpověděla všechny otázky. | cze |