Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSlomek, Zdeněk
dc.contributor.authorŠvehlová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-03T06:56:13Z
dc.date.available2021-12-03T06:56:13Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17322
dc.description.abstractPro svou bakalářskou práci jsem si zvolila porovnání nabídky zájmových činností v málotřídních školách s nabídkou v plně organizovaných školách. K získání informací jsme využila metodu dotazování. Techniky byly řízený rozhovor s ředitely základních škol a dotazník určený dětem.Předpokládala jsem hypotézu, že širší nabídka zájmových činností pro děti mladšího školního věku bude ve školách málotřídních. hypotéza nbyla potvrzena. je ale zajímavé, že ač je nabídka v málotřídních školách méně početná, je větší navštěvovanost těchto zájmových kroužků.cze
dc.format59 s., 4 s. příloh
dc.format59 s., 4 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZÁJMOVÁ ČINNOSTcze
dc.subjectMLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚKcze
dc.subjectMÁLOTŘÍDNÍ ŠKOLAcze
dc.titleNabídka zájmových činností pro děti mladšího školního věku v málotřídních školách v okrese Český Krumlovcze
dc.title.alternativeAn offer of special-interest activities for younger school children at small class schools in the Český Krumlov district.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag7063
dc.description.abstract-translatedFor my bachelor thesis I have chosen confrontation of special-interest activities offers at small Scale Primary Schools with Mixed-age Classes with fully organised schools.For gathering information for stated problems I used method of questionare: interview with primary school headmasters and questionare for children.Hypothesis was described as higher offer of special-interest activities for young primary learners will be available at Small Scale Schools. That was not confirmed. Interesting is, despite the fewer the offer at Small Scale School, the attendanceof these activities is higher.eng
dc.date.accepted2007-06-20
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeIra, Vladimír
dc.description.defenceObhajoba bakalářské práce: Studentka v úvodu seznámila členy komise s teoretickou částí práce, posléze přistoupila k praktické části, kde uvedla cíle, hypotézy a způsob řešení problematiky. Po prezentaci byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka odpověděla na otázku vedoucího i oponenta. Studentce byly vytknuty gramatické chyby.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam