Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVlášková, Libuše
dc.contributor.authorCzinegová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-03T06:56:30Z
dc.date.available2021-12-03T06:56:30Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17363
dc.description.abstractDítě jako každá lidská bytost má svou hodnotu, důstojnost a základní práva. Mezníkem ve vývoji mezinárodní spolupráce a ochrany práv dítěte se stal v roce 1989 dokument OSN Úmluva o právech dítěte. V této práci jsem se pokusila zjistit do jaké míry děti s mentálním postižením znají svá práva, jak jim rozumí, jak jich využívají ve svém životě. Zabývala jem se názory a mírou povědomí veřejnosti o dětských právech. Věnovala jem se i názorům a zkušenostem pedagogických pracovníků, kteří s dětmi s mentálním postižením pracují. Ze získaných informací jsem se pokusila vytvořit metodický list, který by pomohl pedagogickým pracovníkům i rodičům jednoduše vysvětlit dětem s mentálním postižením jejich základní dětská práva.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětské právocze
dc.subjectÚmluva o právech dítětecze
dc.subjectmentální postiženícze
dc.subjectzákladní škola praktickácze
dc.subjectzákladní škola speciálnícze
dc.subjectspeciálně pedagogické centrum pro děti s mentálním postiženímcze
dc.subjectchild righteng
dc.subjectConvention on the Right of the Childeng
dc.subjectmentally handicapeng
dc.subjectelementary(practicaleng
dc.subjectspecial) schooleng
dc.subjectspecially - pedagogical centre for mentally handicapped childreneng
dc.titleDětská práva a jejich naplňování v životě mentálních jedincůcze
dc.title.alternativeChildrens rights and their fulfilling in life of mental individualseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag7109
dc.description.abstract-translatedA child as every human personality has its worth, dignity and basic rights.Turning-point in the progress of international cooperation and childrens rights protektion became Convention on the Rights of the Child, on 1989. In this essay I tried to find out to what extent mentally handicapped children know their rights, how they understand them, how they use them in their life. I considered publics points of view and extent of awareness of Childrens Rights.I attended also to opinions and experience of pedagogical workers working with mentally handicapped children.From acquired information I tried to creare methodical sheet, which could help pedagogical workers and parents as well easily explain to mentally handicapped children their basic Childrens Rights.eng
dc.date.accepted2007-06-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osobycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRamešová, Martina
dc.description.defenceObhajoba bakalářské práce: Studentka adekvátním způsobem prezentovala členům komise bakalářskou práci za pomoci power pointu. Vedoucí práce vysvětlila členům komise z jakého důvodu je v názvu práce nevhodná terminologie. V práci jsou vhodně zvoleny techniky sběru dat. Autorka bakalářské práce zodpověděla otázky položené členy komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam