Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVacková, Jitka
dc.contributor.authorMatlasová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-03T06:56:35Z
dc.date.available2021-12-03T06:56:35Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-08-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17372
dc.description.abstractSmyslem této práce je jeden z možných pohledů k přístupu české pedagogické veřejnosti k multikulturní výchově. Změny v české společnosti po roce 1989 vedly nejen ke změnám politickým, ale převážně společenským. Otevřeně se začalo mluvit o kultuře a životě národnostních menšin žijících na území České republiky. Jedním z hlavních prvků budoucí změny je multikulturní výchova na základních školách. Změnu v novém vnímání již přináší nový školský zákon, který obsahuje rámcový vzdělávací program, v nimž je zahrnuta i multikulturní výchova. Výzkumem bylo zjištěno, že povědomí o multikulturní výchově chybí, a to jak mezi učiteli, kteří nejsou příliš nadšeni jakoukoli změnou, tak i u učitelů budoucích, tj. současných studentů pedagogických fakult, neboť ani vysoké školy je k tomuto řešení nevedou.cze
dc.format90 s., 9 s. příloh
dc.format90 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMULTIKULTURNÍ VÝCHOVAcze
dc.subjectMULTIKULTURNÍ CENTRAcze
dc.subjectINTEGRACEcze
dc.subjectNÁRODcze
dc.subjectRASISMUScze
dc.subjectXENOFOBIEcze
dc.subjectDSKRIMINACEcze
dc.subjectRÁMCOVĚ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM.cze
dc.subjectMulticultural Educationeng
dc.subjectMulticultural centreeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectnationeng
dc.subjectracismeng
dc.subjectxenophobiaeng
dc.subjectdiscriminationeng
dc.subjecteducational programmes.eng
dc.titleInformovanost učitelů základních škol o možnostech multikulturní výchovy jako součást integracecze
dc.title.alternativeForeknowledge of Basic Schools´ Teachers about Multicultural Education as a part of Integrationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag7118
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor work is one of the possible points of view how to approach to Multiculturl Education in the Czech pedagogical society. Changes in the Czech republic after 1989 lead to the political changes and mainly to the social changes. It was first time we start to talk about the culture and lifestyle of ethnic minorities in the Czech republic. One of the main elements how to change future is Multicultural Education. The change in this perception is a new school law including this kind of education. This research has shown that there is a lack of awareness of Multikultura Education. Neither the teachers at schools nor the students at Pedagogical Faculties is well - informed about this kind of education. In fact, teachers are not enthused by any changes. For this reason, universities are unable to induce their students to solve the problem.eng
dc.date.accepted2007-09-17
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHorská, Jana
dc.description.defenceObhajoba bakalářské práce: Studentka odpovídala přiměřeně. Svou presentací přesvědčila komisi o dostatečných vědomostech danou problematikou.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam