Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKotrbová, Kvetoslava
dc.contributor.authorPaletářová, Renata
dc.date.accessioned2021-12-03T06:56:47Z
dc.date.available2021-12-03T06:56:47Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17392
dc.description.abstractDrogy jsou dnes celosvětovým společenským problémem. Návykové látky ničí naši psychiku i fyzické zdraví. Také proto se tato práce zabývá touto problematikou a nese název - Informovanost dětí 1. stupně základní školy o drogách v závislosti na velikosti místa jejich bydliště. Tato práce má dvě hlavní části. Teoretická část pojednává o jednotlivých typech prevence (primární, sekundární a terciární), o prevenci v rodině a ve škole a také o možných faktorech, které drogovou závislost způsobují. Na konci první části je také zmínka o nezbytné spolupráci dvou základních institucí, rodiny a školy. Cílem 2. části práce je zjistit, jaké informace o drogách děti na 1. stupni základní školy mají, jestli je zjistily ve škole nebo doma a jak děti v dnešní době tráví svůj volný čas. Výzkum probíhal na 4 základních školách prostřednictvím rozhovoru s dětmi a učiteli. Byly stanoveny 3 hypotézy a to, jestli byly potvrzeny nebo vyvráceny se čtenář dozví na konci této práce.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectdrogacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectinformacecze
dc.subjectchildeng
dc.subjectdrugeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectinformationeng
dc.titleInformovanost dětí 1. stupně základních škol o drogách v závislosti na velikosti místa jejich bydlištěcze
dc.title.alternativeHow the children on basic school are informed about drugs, dependent on the size of their place of residenceeng
dc.title.alternativeInformovanost dětí 1. stupně základních škol o drogách v závislosti na velikosti místa jejich bydlištěcze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag7139
dc.description.abstract-translatedThe drugs are among the worldwide social problems today. Addictive substances can destroy our mental and physical health. That is one of the reasons this work was written and why the title is ''The 1. level basic school children’s drug awarness in dependance on the dimension of their place of residence''. This work is divided into 2 main parts. The theoretical part is about the individual types of prevention (primary, secondary and terciary), about the prevention in the family and school and also about the possible factors influencing the drug addiction. You will also find a mention about the necessity of cooperation between the family and school institutions at the end of the first part. The purpose of the second part is to discover what kind of information the children have about drugs, where they get these information and what is their practice in enjoying their free time. The research was done via interviews with children and teachers at 4 different basic schools. Three hypothesis were established during the research and whether they were proved or disproved can be found at the end of the second part.eng
dc.date.accepted2007-06-20
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osobycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePešek, Roman
dc.description.defenceObhajoba bakalářské práce: Téma: Informovanost dětí 1. stupně základních škol o drogách v závislosti na velikosti jejich bydliště Otázky: 1) Jaký podíl informovanosti přičítáte škole? 2) Co znamená poměrně vysoká míra informovanosti? 3) Co je hlavním zdrojem informací o drogách? 4) Jakou roli hrají masmédia - u dětí z města a u dětí z menší obce? 5) Proč mají děti na vesnici nižší informovanost? 6) Zjistila jste údaje, netestovala jste hypotézy (ale to je cílem magisterských prací). 7) Zkuste představit metodiku, kterou by bylo vhodné ověřit míru účinnosti různých programů primární prevence. Studentka odpovídala na dotazy adekvátně.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam