dc.contributor.advisor | Ira, Vladimír | |
dc.contributor.author | Papanová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T06:56:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T06:56:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-08-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17394 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je prozkoumat a zjistit sociální vztahy, pochopení a pohled na integrované děti s poruchou autistického spektra v prostředí, kde se mimo rodinu pohybují jinak nejdelší dobu, a tím je právě třídní kolektiv.Záměrem celé práce je zjistit nejen vztah a pohled žáků ve třídě na integrovaného žáka, ale i na pedagogického asistenta působícího v dané třídě. | cze |
dc.format | 62 s, 4 s, obr. příloh | |
dc.format | 62 s, 4 s, obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Poruchy autistického spektra | cze |
dc.subject | triáda postižení | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | pedagogický asistent | cze |
dc.subject | Speciálně pedagogické centrum | cze |
dc.subject | třídní kolektiv | cze |
dc.subject | autistic spectrum disorder | eng |
dc.subject | disorder´s triad | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | teaching assistant | eng |
dc.subject | Special Pedagogical Center | eng |
dc.subject | pupils in the class | eng |
dc.title | INTEGROVANÝ ŽÁK S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA A TŘÍDNÍ KOLEKTIV | cze |
dc.title.alternative | Integrated pupil with the autistic spectrum disorder and pupils in the class | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 7141 | |
dc.description.abstract-translated | The objective of this work is to research and find social relationships, understanding and attitude towards integrated children with the autistic spectrum disorder in the environment, where they dwell for the longest period, with exception of their stay in families, i.e. in their class collective. The purpose of this work is to find out not only relationship and attitude of pupils in the class towards an integrated pupil, but also towards a teaching assistant operating in the given class. | eng |
dc.date.accepted | 2007-09-17 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osoby | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Koppová, Věra | |
dc.description.defence | Obhajoba bakalářské práce:
Studentka odpovídala přiměřeně, ne zcela komplexně. | cze |