dc.contributor.advisor | Stejskalová, Jana | |
dc.contributor.author | Vrábliková, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T06:56:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T06:56:50Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17398 | |
dc.description.abstract | Cílem mé práce "Integrace dětí s kombinovaným postižením" bylo zjistit, s jakými problémy se potýkají rodiče dětí s kombinovaným postižením v rámci školské integrace, tedy zejména do základních škol v Karlovarském kraji. Dále jsem se zaměřila na učitele, kteří mají tyto děti integrovány ve své třídě. Při zpracování výzkumu jsem použila jako základní metody dotazování a analýzu dokumentů.U metody dotazování jsem zvolila techniku rozhovoru. Při sběru dat pomocí analýzy dokumentů jsem využívala techniku sekundární analýzy dat. Z výzkumu vyplynulo mnoho hypotéz. Práce by měla posloužit jako cenný zdroj informací o této dnes velmi diskutované problematice. | cze |
dc.format | 62 s., 5 s. příloh | |
dc.format | 62 s., 5 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | Integrativní vzdělávání | cze |
dc.subject | Socializace | cze |
dc.subject | Zdravotní postižení | cze |
dc.subject | Kombinované postižení | cze |
dc.subject | Dětská mozková obrna | cze |
dc.subject | Integration | eng |
dc.subject | Integrative education | eng |
dc.subject | Socialization | eng |
dc.subject | Physical impairment | eng |
dc.subject | Combined disability | eng |
dc.subject | Infant cerebral palsy | eng |
dc.title | Integrace dětí s kombinovaným postižením | cze |
dc.title.alternative | Integration of children with multiple handicap | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 7145 | |
dc.description.abstract-translated | In my assignment ''Integration of children with multiple handicap“ I focused on the findings what problems parents of children with combined disability within school integration have to face, especially primary schools in the region Karlovy Vary. I also focused on teachers with these children integrated in their class. Performing the research, the main methods I used were questioning and analyses of documents. As to the questioning, I chose the form ''interview''. Collecting data from analyses of documents, I used the form ''secondary data analysis''. The research has revealed many hypotheses. My assignment should serve as a valuable source of information on this issue that has been discussed very often in the last time. | eng |
dc.date.accepted | 2007-06-20 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Maliňáková, Lucie | |
dc.description.defence | Obhajoba bakalářské práce:
Téma: Integrace dětí s kombinovaným postižením
Otázky:
1) Jak jste vybrala a kontaktovala výzkumný soubor, školy?
2) Jaká konkrétní data jste získala ze škol? V jaké části práce se lze s těmito daty seznámit?
3) Hovořila jste s dětmi a rodiči?
4) Upřesněte metodiky výzkumu - počty respondentů?
5) Doporučuji v práci kategorizaci dat.
Studentka zodpověděla všechny položené dotazy. | cze |