Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChloubová, Ivana
dc.contributor.authorBradová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-03T07:00:26Z
dc.date.available2021-12-03T07:00:26Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17613
dc.description.abstractVzdělávání všeobecných sester probíhá ve dvojím prostředí, z nichž každé je stejně důležité. Jedná se o univerzitní prostředí a o prostředí klinické praxe. Jedním z důležitých faktorů, který ovlivňuje přínos a kvalitu praktické výuky, je bezpochyby míra začlenění studentů do ošetřovatelského týmu a kvalita spolupráce s jeho jednotlivými členy. Hlavním cílem práce bylo zjistit míru začlenění studentů oboru Všeobecná sestra do ošetřovatelského týmu z pohledu studenta. Ke zjištění cílů práce a ověření hypotéz jsem použila metodu kvantitativního sběru dat - anonymního dotazníku. Výzkum byl prováděn mezi studenty 2. a 3. ročníku prezenčního studia, oboru Všeobecná sestra. Domnívám se, že cíle práce byly splněny a hypotézy na základě vyhodnocení výsledků potvrzeny. Myslím si, že se mi ve své práci podařilo identifikovat faktory, které mají pozitivní nebo negativní vliv na začlenění studentů do ošetřovatelského týmu. Dle výsledků práce je patrné, že je v této oblasti stále co zlepšovat. Práce se snaží nabídnout co nejširší pohled na začleňování studentů do ošetřovatelského týmu a byla bych ráda, kdyby se stala podnětem pro další zkoumání a ověřování problematiky začleňování studentů ZSF do ošetřovatelského týmu.cze
dc.format99 s.
dc.format99 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOšetřovatelský týmcze
dc.subjectošetřovatelstvícze
dc.subjectpraktická výukacze
dc.subjectstudentcze
dc.subjectvšeobecná sestracze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectzačleňovánícze
dc.subjectNursing teameng
dc.subjectnursingeng
dc.subjecthands-on trainingeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectnurseeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectintegratingeng
dc.titleZačleňování studentů ZSF do ošetřovatelského týmu průběhu praxe - z pohledu studentacze
dc.title.alternativeThe integration of students from Faculty of Health and Social Studies to the nursing team from the student´s point of vieweng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag7462
dc.description.abstract-translatedThe education of nurses takes place in double environment; each of them is equally important (university and clinical practice). One of most important elements, influencing the contribution and quality of the hands-on training, is surely the rate of the integration of students to the nursing staff. The process of the integration is very complex, depending on various factors that may affect it negatively as well as positively. The principal aim of the bachelor work was to determine the rate of the integration of the students of our faculty to a nursing team during the course of training from the point of view of a student from field of study Nurse. I suppose that the objects of the work were fulfilled and the hypotheses, by virtue of the evaluation of results, confirmed.eng
dc.date.accepted2007-06-20
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVšeobecná sestracze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOtásková, Jiřina
dc.description.defenceTéma práce: Začleňování studentů ZSF do ošetřovatelského týmu v průběhu praxe - z pohledu studenta Vedoucí práce: Mgr. Ivana Chloubová Oponent: Mgr. Jiřina Otásková oponent: 1. Jakou délku odborné praxe pod vedením odborných asistentek by jste doporučila na základě Vašich zkušeností a na podkladě Vašeho výzkumu? 2. Kdy, nebo ve kterém období studia by měli vstoupit do odborné praxe školní sestry, mentorky? doc. Tóthová: vysvětluje funkci a pozici mentora Dr. Vlasáková: Nebylo lepší začlenění studentů tam, kde na oš. jednotce pracovala VŠ vzdělaná sestra? Mgr. Šnorek: je chyba, že nemocnice není fakultní (pak je činnost a spolupráce těžší) Klasifikace: výborněcze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam