dc.contributor.advisor | Chloubová, Ivana | |
dc.contributor.author | Bradová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:00:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:00:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17613 | |
dc.description.abstract | Vzdělávání všeobecných sester probíhá ve dvojím prostředí, z nichž každé je stejně důležité. Jedná se o univerzitní prostředí a o prostředí klinické praxe. Jedním z důležitých faktorů, který ovlivňuje přínos a kvalitu praktické výuky, je bezpochyby míra začlenění studentů do ošetřovatelského týmu a kvalita spolupráce s jeho jednotlivými členy. Hlavním cílem práce bylo zjistit míru začlenění studentů oboru Všeobecná sestra do ošetřovatelského týmu z pohledu studenta. Ke zjištění cílů práce a ověření hypotéz jsem použila metodu kvantitativního sběru dat - anonymního dotazníku. Výzkum byl prováděn mezi studenty 2. a 3. ročníku prezenčního studia, oboru Všeobecná sestra. Domnívám se, že cíle práce byly splněny a hypotézy na základě vyhodnocení výsledků potvrzeny. Myslím si, že se mi ve své práci podařilo identifikovat faktory, které mají pozitivní nebo negativní vliv na začlenění studentů do ošetřovatelského týmu. Dle výsledků práce je patrné, že je v této oblasti stále co zlepšovat. Práce se snaží nabídnout co nejširší pohled na začleňování studentů do ošetřovatelského týmu a byla bych ráda, kdyby se stala podnětem pro další zkoumání a ověřování problematiky začleňování studentů ZSF do ošetřovatelského týmu. | cze |
dc.format | 99 s. | |
dc.format | 99 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Ošetřovatelský tým | cze |
dc.subject | ošetřovatelství | cze |
dc.subject | praktická výuka | cze |
dc.subject | student | cze |
dc.subject | všeobecná sestra | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | začleňování | cze |
dc.subject | Nursing team | eng |
dc.subject | nursing | eng |
dc.subject | hands-on training | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | nurse | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | integrating | eng |
dc.title | Začleňování studentů ZSF do ošetřovatelského týmu průběhu praxe - z pohledu studenta | cze |
dc.title.alternative | The integration of students from Faculty of Health and Social Studies to the nursing team from the student´s point of view | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 7462 | |
dc.description.abstract-translated | The education of nurses takes place in double environment; each of them is equally important (university and clinical practice).
One of most important elements, influencing the contribution and quality of the hands-on training, is surely the rate of the integration of students to the nursing staff. The process of the integration is very complex, depending on various factors that may affect it negatively as well as positively.
The principal aim of the bachelor work was to determine the rate of the integration of the students of our faculty to a nursing team during the course of training from the point of view of a student from field of study Nurse. I suppose that the objects of the work were fulfilled and the hypotheses, by virtue of the evaluation of results, confirmed. | eng |
dc.date.accepted | 2007-06-20 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Všeobecná sestra | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Otásková, Jiřina | |
dc.description.defence | Téma práce: Začleňování studentů ZSF do ošetřovatelského týmu v průběhu praxe - z pohledu studenta
Vedoucí práce: Mgr. Ivana Chloubová
Oponent: Mgr. Jiřina Otásková
oponent:
1. Jakou délku odborné praxe pod vedením odborných asistentek by jste doporučila na základě Vašich zkušeností a na podkladě Vašeho výzkumu?
2. Kdy, nebo ve kterém období studia by měli vstoupit do odborné praxe školní sestry, mentorky?
doc. Tóthová: vysvětluje funkci a pozici mentora
Dr. Vlasáková: Nebylo lepší začlenění studentů tam, kde na oš. jednotce pracovala VŠ vzdělaná sestra?
Mgr. Šnorek: je chyba, že nemocnice není fakultní (pak je činnost a spolupráce těžší)
Klasifikace: výborně | cze |