dc.contributor.advisor | Bízková, Marie | |
dc.contributor.author | Králová, Věra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:50:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:50:56Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17755 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá zrakově handikepovanými dětmi v předškolním věku a jejich motorickým, emocionálním a psychosociálním vývojem a to s přihlednutím k intaktním dětem stejného věku. | cze |
dc.format | 102 s. | |
dc.format | 102 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | psychomotorický vývoj | cze |
dc.subject | psychosociální vývoj | cze |
dc.subject | zraková vada | cze |
dc.subject | psychomotor progress | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | pre-school child | eng |
dc.subject | vision defect | eng |
dc.subject | visual handicapped children | eng |
dc.title | Vliv vývoje motoriky u zrakově hendikepovaného dítěte na jeho psychosociální vývoj | cze |
dc.title.alternative | Influence motor development in child with visual handicap to his psychic and social progress | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10009 | |
dc.description.abstract-translated | This study is focused on the pre-school children with a visual handicaps and on their motor, emotional and psychosocial progress according to intact children the same age. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-16 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jánský, Petr | |
dc.description.defence | Studentka přehledně seznámila komisy s obsahem práce. Zodpověděla položené dotazy. Byl diskutován motorický vývoj dítěte v souvislosti se zrakovým postižením. V teoretické části nebyl postihnut vliv vývoje motoriky u dítěte se zrakovým postižením na jeho psychosociální vývoj. Tato skutečnost se odrazila i praktické části práce. | cze |