Význam neverbální komunikace v práci pedagoga volného času
Abstrakt
Práce se zabývá objasněním významu neverbální komuniakce v oblasti působení pedagoga volného času. První část obsahuje obecnou problematiku neverbálního sdělování. Zaměřuje se na vymezení základních pojmů a rysů komunikace, vymezení vztahu mezi komunikací verbální a neverbální, na přehled faktorů ovlivňujících užívání a výklad významů neverbálních projevů, na problematiku neverbální senzitivity a na jednotlivé funkce neverbální komunikace.
V druhé a třetí části se zaměřuje již na konkrétní jednotlivé způsoby neverbální komunikace, se kterými se setkáváme v pedagogické komunikaci a na jejich význam v práci pedagoga volného času.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Rozdíl v pedagogické komunikaci v praxi učitele základní školy a vychovatele školní družiny
Lavičková, Jana (Jihočeská univerzita, 2009)Práce je zaměřena na komunikaci, je rozdělena do třech celků, které na sebe v posloupnosti navazují. První část je zaměřena na vymezení, definici, funkce a druhy sociální komunikace. Druhá část je věnována pedagogické ... -
Preferované aspekty komunikace u sociálního pracovníka
Bachová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2010)Tato bakalářská práce se věnuje problematice komunikace sociálního pracovníka s klientem a zjišťuje, jaké jsou preferované aspekty komunikace u sociálního pracovníka. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V ... -
Srovnání metod rozvíjející komunikativní kompetence skrze "Aktivity s využitím koní"
Votípková, Martina (Jihočeská univerzita, 2015)Tato diplomová práce porovnává čtyři metodiky hiporehabilitace s cílem zjistit, jaké komunikativní kompetence jsou rozvíjeny v rámci Aktivit s využitím koní. Práce obsahuje terminologickou část, ve které jsou vysvětleny ...