Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVlášková, Libuše
dc.contributor.authorDufková, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-12-03T07:51:19Z
dc.date.available2021-12-03T07:51:19Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-05-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17827
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na aktuální problémy a současný stav integrace zrakově postižených v mateřských a základních školách v Jihočeském kraji. Zachycuje náročnost a specifičnost edukačního procesu, nezastupitelnost rodiny, spolupráci školy s odborníky. Práce mapuje aktuální pohled rodičů dětí s postižením, pedagogů a neposlední řadě také pozici a roli speciálně pedagogických center v procesu integrace.cze
dc.format59 stran a 11 stran přílohy
dc.format59 stran a 11 stran přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDěti se zrakovým postiženímcze
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectRodinacze
dc.subjectVzdělávánícze
dc.subjectVisually impaired childreneng
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectFamilyeng
dc.subjectEducationeng
dc.titleHodnocení integrace a její současná realizace u zrakově postižených dětí v mateřských a základních školách v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeEvaluation of integration of visually impaired children at nursery and elementary schools in the South Bohemian region and its current statuseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10603
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with actual problems and contemporary state of integration at visually impaired children in the region of South Bohemia. It records seriousness and specificity of the educational process, the main role of family and the school cooperation with experts. The process, mentioned above, discusses the actual view of parents whose children are visually impaired, as well as teachers´ and specially pedagogical centres point of view.eng
dc.date.accepted2008-06-17
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJánský, Petr
dc.description.defenceZdeňka Dufková Téma bakalářské práce: Hodnocení integrace a její současná realizace u zrakově postižených v mateřských a základních školách v Jihočeském kraji. Průběh obhajoby: Bakalářská práce byla prezentována obvyklým způsobem za pomoci power pointu. Členové komise spatřují nedostatek práce v používání zastaralé terminologie, která nerespektuje individualitu dítěte s handicapem. Autorka odpovídala na otázky členů komise argumentačně a dokázala popsat, jakým způsobem ovlivňuje vysoký počet dětí v MŠ integraci dětí se zrakovým postižením do těchto zařízení respektive do tak početné skupiny dětí bez handicapu. Klasifikace: velmi dobře Zkouška z předmětu: Sociálně právní předměty: 26 a) Cíle a priority reformy sociálního systému v rámci "Scénáře sociální reformy". 26 b) Správní soudnictví. Klasifikace: dobře Speciální a sociální pedagogika: 5. Výchovné systémy (holistický model) a jejich odkaz pro možnost převýchovy v praxi. Základní charakteristika diagnostických zařízení v etopedické oblasti. Převýchova a převýchovný proces, etapy převýchovného procesu, prostředky převýchovné práce, základní metody. Sociální pedagogika jako vědní disciplína. Klasifikace: velmi dobře Teorie a metody sociální práce: 26. Preventivní programy pro ohrožené děti a mládež (primární, sekundární a terciární). Klasifikace: velmi dobře Zdravotnické předměty: 16 a) náhlé příhody břišní (děti, dospělí). 16 b) Ošetřovatelská péče o nemocné se zácpou. Klasifikace: velmi dobře Celkový výsledek státní zkoušky: velmi dobře Celkový výsledek studia: absolvovalacze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam