dc.contributor.advisor | Dvořáková, Dana | |
dc.contributor.author | Vohlídalová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:51:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:51:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17855 | |
dc.description.abstract | Tato práce se skládá z teoretické a praktické části.Teoretická část obsahuje historii alkoholu a tabáku,jejich složení a vliv na organismus,a to zejména dětský, a současný stav.Také nás seznámí s prevencí a platnými zákony v této oblasti.Praktická část má za úkol potvrdit,či vyvrátit předem stanovené hypotézy.Jako prostředek výzkumu jsem si zvolila kvantitativní dotazníkovou metodu.Dotazníky byly rozdány v sedmých,osmých a devátých třídách na ZŠ v Ševětíně a ZŠ v Dukelské ulici v Českých Budějovicích.Celkem bylo rozdáno 281 dotazníků a jejich návratnost byla 100%. Ve své práci se snažím o monitoring přístupu dnešních dětí ke kouření a konzumaci alkoholu,jejich vědomostí v této oblasti a rozsahu prevence.Předpokládám,že výsledky bude možno využít jako nástin pro preventivní opatření na základních školách. | cze |
dc.format | 88 s. | |
dc.format | 88 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | alkohol | cze |
dc.subject | dospívání | cze |
dc.subject | historie | cze |
dc.subject | kouření | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | zákony | cze |
dc.subject | Alcohol | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.subject | history | eng |
dc.subject | smoking | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | laws | eng |
dc.title | Problematika kouření a užívání alkoholu u dětí školního věku (12-15 let) | cze |
dc.title.alternative | The problems of smoking and drinking of children of school age (12-15 years) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10640 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part
describes the history of alcohol and tobacco, their composition and influence on a
young organism, and the current situation. It also refers to prevention and valid legal
regulations in this field. The objectives of the practical part are to confirm or reject the
hypotheses set beforehand. I decided to use the questionnaire method as the research
technique. I handed out 281 questionnaires to the primary school pupils in Ševětín and
in Dukelská Street in České Budějovice. The respondents were pupils attending the 7th,
8th and 9th grades. The rate of return was 100%. In my thesis I monitor the attitude of
today´s children to smoking and drinking alcohol, their knowledge in this respect and
the range of preventive measures. I suppose that the results of my thesis will be useful
in introducing preventive measures in primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-17 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Feglerová, Petra | |
dc.description.defence | Petra Vohlídalová
Téma bakalářské práce: Problematika kouření a užívání alkoholu u dětí školního věku (12-15 let)
Průběh obhajoby: jaké jsou příčina kouření a užívání alkoholu u dětí školního věku? Jaké byly Vaše hypotézy? K jakým výsledkům jste dospěla? Čím si vysvětlujete Vámi zjištěný fakt, že dívky kouří a pijí alkohol více než chlapci? Jaké jsou cíle projektu ESPAD byly formulovány? ???jak se v literatuře s výsledky a ?. a porovnání ohledně kouření a alkoholu? Nesnižuje se počet dětí? Hypotéza dvě je definovaná nemělo by ho být jinak? Může to být rozdělené? Měla jste v souboru romské děti? Co je u hypotéz více a méně?
Klasifikace: velmi dobře
Zkouška z předmětu:
Sociálně právní předměty:
7 a) Charakteristika sociologické sociální politiky, nový model sociálního zabezpečení v procesu transformace ČR.
7 b) Náhrada škody v občanském a pracovním právu
Klasifikace: dobře
Speciální a sociální pedagogika:
1. Speciální pedagogika jako vědní disciplína, základní idea speciálně pedagogické práce. Základní pojmosloví.
Klasifikace: velmi dobře
Teorie a metody sociální práce:
25. Spouštěče krize, chování člověka v krizi, třídění krizí.
Klasifikace: velmi dobře
Zdravotnické předměty:
9 a) Šok - typy, základní léčba, kardiogenní šok
9 b) Zásady péče o nemocného v hypovolemickém šoku
Klasifikace: výborně
Celkový výsledek státní zkoušky: velmi dobře
Celkový výsledek studia: absolvovala | cze |