dc.contributor.advisor | Šedová, Lenka | |
dc.contributor.author | Ondráčková, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:52:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:52:01Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17901 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma '' Edukace pacienta s ischemickou chorobou dolních končetin v rámci sekundární prevence'' je rozdělena na část teoretickou a praktickou.
Práce zjišťuje, zda jsou pacienti informováni o preventivních opatřeních v rámci sekundární prevence ischemické choroby dolních končetin, dále pak zda pacienti znají zásady péče o postiženou končetinu a zda sestry provádí edukaci u pacientů s ischemickou chorobou dolních končetin. Kvalitní ošetřovatelská péče je založena na individuálním přístupu k pacientovi. Edukace je proces výchovy a vzdělávání a musí být individuální a jednoduchý na úrovni pochopení pacienta. | cze |
dc.format | 100 s | |
dc.format | 100 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Edukace | cze |
dc.subject | Edukační proces | cze |
dc.subject | Ischemická choroba dolních končetin | cze |
dc.subject | Klaudikační interval | cze |
dc.subject | Komunikace | cze |
dc.subject | Pacient | cze |
dc.subject | Prevence | cze |
dc.subject | Sestra | cze |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | Educational process | eng |
dc.subject | Ischaemic sickness down limbs | eng |
dc.subject | Dolorous distance | eng |
dc.subject | Communication | eng |
dc.subject | Patient | eng |
dc.subject | Preventive | eng |
dc.subject | Nurse | eng |
dc.title | Edukace pacienta s ischemickou chorobou dolních končetin v rámci sekundární prevence | cze |
dc.title.alternative | The education of a patient with lower limb ischemia in
secondary care | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10955 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis dealing with ''The education of a patient with lower limb ischemia in secondary care'' is divided into two parts, theoretical and practical. The first objective - to find out if patients are informed enough about prevention measures in secondary prevention of lower limb ischemia - was accomplished. to find out if patients are familiar with principles of treatment of lower limb affected. To find out if nurses educate patients with lower limbs ischemia. A quality nursing care is based on an individual approach to the patient. The process of education must be tailored to the patient´s needs and it should be easy to understand. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-12 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Všeobecná sestra | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šulistová, Radka | |
dc.description.defence | Otázky
Vedoucí: Jaké výsledky se dají implementovat do praxe a jak?
Oponent: Vysvětlete pojem edukace a edukační plán. Jak může ovlivnit edukaci pacienta a ICHDK vnitřní a vnější edukační prostředí?
Jaký je rozdíl mezi rolí sestry a funkcí sestry?
Odpověď: Pojem edukace nebyl přesně vysvětlen.
Komise: Připomínky k informačním materiálům.
Hodnocení: dobře | cze |