Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHudáčková, Andrea
dc.contributor.authorHaluzová, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-12-03T07:52:17Z
dc.date.available2021-12-03T07:52:17Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/17922
dc.description.abstractTato práce se věnovala problematice celoživotního vzdělávání sester. Cílem bylo, zjistit postoj a zájem sester o celoživotní vzdělávání. Zjistit, zda sestry znají všechny možnosti celoživotního vzdělávání. Dalším cílem bylo zjistit, zda sestry využívají všechny možnosti celoživotního vzdělvání a v neposlední řadě bylo cílem zjistit co nejíce motivuje sestry k celoživotnímu vzdělávání.Při zpracování dat byl použit kvantitativní výzkum a metoda sběru dat dotazování, technikou dotazníku. Z výzkumu se zjistilo, že sestry mají zájem o celoživotní vzdělávání, ale neznají všechny možnosti celoživotního vzdělávání. Sestry ani nevyužívají všechny možnosti celoživotního vzdělávání, zejména preferují semináře, konference a kurzy. Dále z výzkumu vyplynulo, že největším motivačním faktorem celoživotního vzdělávání sester je podpora od zaměstnavatele dále vyšší platové zařazení a také povinná registrace zdravotnických pracovníků.cze
dc.format87 s., 26 s. obr. příloh.
dc.format87 s., 26 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCeloživotní vzdělávánícze
dc.subjectRegistracecze
dc.subjectAkreditacecze
dc.subjectvšeobecná sestracze
dc.subjectOdborná způsobilostcze
dc.subjectKvalifikační studiumcze
dc.subjectVzdělávání sestercze
dc.subjectZákon.cze
dc.subjectLifelong learningeng
dc.subjectRegistrationeng
dc.subjectAcreditationeng
dc.subjectNurseeng
dc.subjectProfessional competencyeng
dc.subjectQualilification studyeng
dc.subjectEducation of nurseseng
dc.subjectLaw.eng
dc.titleProblematika celoživotního vzdělávání sestercze
dc.title.alternativeProblems lifelong learning of nurseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10978
dc.description.abstract-translatedMy thesis addresses the issue of lifelong learning of nurses.Lifelong learing promotes high standards of profesional practice. The principles and values of lifelong learning are increasingly important. The objective of the research was to find out how motivated the health care personnel are to improve their skills and knowledge in the interest of their patients. In my research I also obsesrve if nurses have the responsibility to grow professionally and if they have enought access to information about lifelong education programs.For data collection the quantitative research was used.The summary of my research: nurses are concerned about lifelong learning, they are aware of the need to enhance the profesional practice. But they are not informed enough about relevant chances.The mandatory registration has enhanced the involvement in lifelong learning of nurses. But the most important motivating factor is the prospect for promotion and a better salary.eng
dc.date.accepted2008-06-09
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVšeobecná sestracze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePochylá, Karla
dc.description.defenceTéma bakalářské práce: Problematika celoživotního vzdělávání sester Obhajoba bakalářské práce: "Profesionální řidiči a první pomoc" Otázky: Oponent: "Jaká hodinová dotace a její rozvrh na výuku první pomoci, dle Vašeho názoru, by byla potřebná pro každodenní školení profesionálních řidičů a proč?" - 2 hodiny za každý den, 2 dny. Komise: Velmi podnětná práce. Využití výsledků v praxi - firmy o výsledky nemají zájem. Hodnocení: výborněcze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam