dc.contributor.advisor | Vlášková, Libuše | |
dc.contributor.author | Vlková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:56:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:56:32Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18146 | |
dc.description.abstract | Agresivita a šikana je v současné době hrozivý fenomén, který začíná provázet děti již od předškolního věku a v průběhu života dítěte se mohou stupňovat. Tento problém se však netýká pouze dětí, ale i dospělých a celé naší společnosti.
Cílem této práce s názvem Poruchy chování - šikana bylo zjistit, jaké zkušenosti mají se šikanou žáci 9. tříd spolupracujících základních škol v Táboře a popsat, jakým způsobem tuto problematiku řeší pedagogických sbor na oslovených základních školách.
Pro splnění cíle odstranění šikany a dalších sociálně patologických jevů na našich školách, je do budoucna potřeba stále zlepšovat systém vzdělávání s postupným prosazováním celoživotního vzdělávání pedagogického sboru
a zajištění stabilního toku financí pro tuto oblast. | cze |
dc.format | 98 | |
dc.format | 98 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | poruchy chování | cze |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | behaviour disorders | eng |
dc.subject | social-pathological phenomena | eng |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | basic school | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.title | Poruchy chování - šikana | cze |
dc.title.alternative | Behaviour disorders - bullying | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10373 | |
dc.description.abstract-translated | Aggression and bullying currently represent
a threat that is present in children´s lives from the early years of school attendance and can aggravate with their age. The problem does not concern the children alone but also the adults and the whole society.
The aim of this thesis titled Behaviour disorders - bullying was to find out what the experience with bullying was among the 9th graders of cooperating basic schools in Tábor, as well as to describe how these problems are dealt with by the teachers at the schools in question.
Dealing with these problems and stopping vexation at the level of the entire society is a complicated, long-term process. It is necessary to start the education early and familiarise the children with moral and social rules. The inevitable precondition is the cooperation of all subjects involved in this process. They have to be informed on the causes, forms, prevention methods and consequences related to the problem. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-10 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osoby | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ira, Vladimír | |
dc.description.defence | Bc. Vlková Kateřina
Obhajoba diplomové práce: Poruchy chování - šikana. Klasifikace: výborně
Zkouška z předmětu: právo sociálního zabezpečení
Průběh: 3
Právo sociálního zabezpečení-pojem, předmět, historický vývoj. Dávky nemoc. pojištění-peněžitá pomoc v mateřství.
Klasifikace: velmi dobře
Zkouška z předmětu: Sociálně patologické jevy a krizová intervence
Průběh: 21
Doléčovací systém pro drogově závislé. Metody soc. práce v terapeutické komunitě. Terapeutické kluby a svépomocné skupiny-anonymní alkoholici.
Klasifikace: výborně
Zkouška z předmětu: Sociální práce a sociální politiky
Průběh: 8
Dávky soc.pomoci a mimořádné výhody poskytované vzhledem ke zdravotnímu stavu, aktivní naslouchání v poradenském procesu.
Klasifikace: výborně
Celkový výsledek státní závěrečné zkoušky: výborně
Celkový výsledek studia: absolvovala | cze |