Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVlášková, Libuše
dc.contributor.authorVlková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-03T07:56:32Z
dc.date.available2021-12-03T07:56:32Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18146
dc.description.abstractAgresivita a šikana je v současné době hrozivý fenomén, který začíná provázet děti již od předškolního věku a v průběhu života dítěte se mohou stupňovat. Tento problém se však netýká pouze dětí, ale i dospělých a celé naší společnosti. Cílem této práce s názvem Poruchy chování - šikana bylo zjistit, jaké zkušenosti mají se šikanou žáci 9. tříd spolupracujících základních škol v Táboře a popsat, jakým způsobem tuto problematiku řeší pedagogických sbor na oslovených základních školách. Pro splnění cíle odstranění šikany a dalších sociálně patologických jevů na našich školách, je do budoucna potřeba stále zlepšovat systém vzdělávání s postupným prosazováním celoživotního vzdělávání pedagogického sboru a zajištění stabilního toku financí pro tuto oblast.cze
dc.format98
dc.format98
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporuchy chovánícze
dc.subjectsociálně patologické jevycze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectbehaviour disorderseng
dc.subjectsocial-pathological phenomenaeng
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectbasic schooleng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectaggressioneng
dc.titlePoruchy chování - šikanacze
dc.title.alternativeBehaviour disorders - bullyingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10373
dc.description.abstract-translatedAggression and bullying currently represent a threat that is present in children´s lives from the early years of school attendance and can aggravate with their age. The problem does not concern the children alone but also the adults and the whole society. The aim of this thesis titled Behaviour disorders - bullying was to find out what the experience with bullying was among the 9th graders of cooperating basic schools in Tábor, as well as to describe how these problems are dealt with by the teachers at the schools in question. Dealing with these problems and stopping vexation at the level of the entire society is a complicated, long-term process. It is necessary to start the education early and familiarise the children with moral and social rules. The inevitable precondition is the cooperation of all subjects involved in this process. They have to be informed on the causes, forms, prevention methods and consequences related to the problem.eng
dc.date.accepted2008-06-10
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osobycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeIra, Vladimír
dc.description.defenceBc. Vlková Kateřina Obhajoba diplomové práce: Poruchy chování - šikana. Klasifikace: výborně Zkouška z předmětu: právo sociálního zabezpečení Průběh: 3 Právo sociálního zabezpečení-pojem, předmět, historický vývoj. Dávky nemoc. pojištění-peněžitá pomoc v mateřství. Klasifikace: velmi dobře Zkouška z předmětu: Sociálně patologické jevy a krizová intervence Průběh: 21 Doléčovací systém pro drogově závislé. Metody soc. práce v terapeutické komunitě. Terapeutické kluby a svépomocné skupiny-anonymní alkoholici. Klasifikace: výborně Zkouška z předmětu: Sociální práce a sociální politiky Průběh: 8 Dávky soc.pomoci a mimořádné výhody poskytované vzhledem ke zdravotnímu stavu, aktivní naslouchání v poradenském procesu. Klasifikace: výborně Celkový výsledek státní závěrečné zkoušky: výborně Celkový výsledek studia: absolvovalacze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam