dc.contributor.advisor | Ira, Vladimír | |
dc.contributor.author | Zavadilová, Dita | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:56:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:56:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18147 | |
dc.description.abstract | Poruchy chování se vymykají z přiměřeného chování v určitém věku a v určitém sociokulturním prostředí. Jedinec s poruchami chování porušuje určité normy chování (morální nebo právní normy). Příčiny mohou být vrozené (dědičné), které jsou méně závažné či důsledkem výchovy (vlivy vrstevníků, rodiny, party), kdy mladý člověk tak napodobuje své okolí. Poruchy chování lze obecně charakterizovat jako odchylku v oblasti socializace, kdy jedinec není schopen respektovat běžné normy chování na úrovni odpovídající jeho věku. | cze |
dc.format | 151 s. | |
dc.format | 151 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.subject | poruchy chování | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | pedagogicko-psychologická poradna | cze |
dc.subject | institucionální zařízení | cze |
dc.subject | terapie | cze |
dc.subject | agrese | cze |
dc.subject | behaviour disorders | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | pedagogical-psychological clinic | eng |
dc.subject | institutional facilities | eng |
dc.subject | therapy | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.title | Vliv rodinného prostředí na vznik a rozvoj poruch chování u dětí. | cze |
dc.title.alternative | Influence of family background on origin and development of childrens behaviour disorders. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10374 | |
dc.description.abstract-translated | Behaviour disorders are beside adequate behaviour in the certain age and in the certain social-cultural surrounding. An individual with behaviour disorders counteracts particular behaviour standards (moral or legal rules). Causes can be innate (hereditary), which are less serious, or as a result of upbringing (impact of people of the same age, family, gangs), when a young man in such a way emulates his or her surrounding. Behaviour disturbances can be generally characterized as a deviation in the area of socialization, when an individual is not able to respect the common standards of behaviour on the level corresponding his age. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-10 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osoby | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Slomek, Zdeněk | |
dc.description.defence | Bc. Zavadilová Dita
Obhajoba diplomové práce: Vliv rodinného prostředí na vznik a rozvoj poruch chování u dětí Klasifikace: velmi dobře
Zkouška z předmětu: právo sociálního zabezpečení
Průběh: 22
Doba pojištění, povinná a dobrovolná účast na důchodovém pojištění, náhradní doba pojištění. Formy soc.péče, nárok na dávku a její výplata.
Klasifikace: velmi dobře
Zkouška z předmětu: Sociálně patologické jevy a krizová intervence
Průběh: 18
Sociální protidrogové programy (školní protidrogový program, peer program).
Klasifikace: velmi dobře
Zkouška z předmětu: Sociální práce a sociální politiky
Průběh: 3
Prostředky realizace v sociální politických záměrů. Charakteristika základních východisek, existencionalismus. Využití logoterapie.
Klasifikace: velmi dobře
Celkový výsledek státní závěrečné zkoušky: velmi dobře
Celkový výsledek studia: absolvovala | cze |