dc.contributor.advisor | Jankovský, Jiří | |
dc.contributor.author | Hložková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T08:51:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T08:51:31Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-05-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18251 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se zajímám o možnost integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do záklasních škol.Cílem mé práce bylo zjistit, s jakými problémy se potýkají rodiče integrovaných dětí. Zajímal mě samozřejmě i jejich názor, co si myslí o integraci a jak jejich dítě zapadlo či nezapadlo do kolektivu svých "zdravých" vrstevníků.
Protože jsem se rozhodla, že se pokusím shrnout současnou situaci dané problematiky v kraji Vysočina, odkud pocházím, použila jsem ve své práci kvalitativní výzkum. | cze |
dc.format | 57 s., 7s.příloh | |
dc.format | 57 s., 7s.příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dětská mozková obrna | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | ucelený systém rehabilitace | cze |
dc.subject | osobní asistence | cze |
dc.subject | infant cerebral palsy | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | individual education plan | eng |
dc.subject | comprehensive system of rehebilitation | eng |
dc.subject | personal assistance | eng |
dc.title | Integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol v regionu Vysočina | cze |
dc.title.alternative | Integration children suffering from infant cerebral palsy into schools in Vysočina region | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10606 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor thesis I deal with the possibility of integration of children suffering from infant cerebral palsy into primary schools.My paper aimed at finding out what problems are encountered by parents of the integrated children.I was interested in their opinion, what they think about integration and how their child was integrated or not in the collective of their "healthy" schoolmates.
Since I decided to sum up the current situation of the issue in the Vysočina region where I come from, I used the qalitative research in my paper. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-15 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Čechová, Jana | |
dc.description.defence | Hložková Petra
Téma:
Integrace dětí s mozkovou obrnou do základních škol v regionu Vysočina
1. Zdůvodněte volbu metody dat prostřednictvím dotazníku a vysvětlete, jak volba této metody měla ovlivnit průběh sběru dat, jeho výsledky a z nich odvozené závěry?
2. Jak vnímáte pracovní pozice a komplikace "asistenta pedagoga a osobního asistenta"?
3. Kdo je na škole odpovědný za integraci postižených dětí?
4. Na koho se obrací ředitel školy při provádění integrace?
Bakalářská práce vykazuje odborné i formální nedostatky. Studentka dokázala odpovědět na položené otázky. U čtvrté otázky vyjadřovala odpověď drobné nedostatky.
Známka: velmi dobře | cze |