dc.contributor.advisor | Ira, Vladimír | |
dc.contributor.author | Bidlová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T08:52:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T08:52:05Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18344 | |
dc.description.abstract | Vzhledem k přechodu českého školství na školní vzdělávací programy se změnil i způsob provádění primární prevence. Do výuky byla zavedena průřezová témata a žáci v průběhu povinné školní docházky plní dané klíčové kompetence. Cílem této práce bylo zhodnotit, zda školní vzdělávací programy podporují provádění primární prevence sociálně patologických jevů na základních školách.
V praktické části byla využita výzkumná metoda kvantitativního výzkumu, technika dotazníku a nestandardizovaného rozhovoru.
Využití pro praxi: Především materiál pro pedagogy, vypovídající o kvalitě školních vzdělávacích programů. | cze |
dc.format | 68s., 6 s, příloh | |
dc.format | 68s., 6 s, příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.subject | školní vzdělávací program | cze |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | primární prevence | cze |
dc.subject | průřezová témata | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | school educational programme | eng |
dc.subject | socially pathological phenomenas | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | cross-sectional topics | eng |
dc.subject | pivotal competences | eng |
dc.title | Prevence sociálně patologických jevů v rámcových vzdělávacích programech pro základní vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Prevention of social patologic events in framing education programs for elementaric education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 13010 | |
dc.description.abstract-translated | With regard to the transition of the Czech school system to school educational programmes, the manner of conducting prevention has also changed. The cross-sectional topics were encluded to the education. Pupils performs pivotal competences. My objective was to find out whether the school educational programmes support the prevention of socially pathological phenomena at the primary schools.
The method used in practical part is the quantitative research, the technique of processing is a questionnaire and non-standardised conversations.
Usage for profession: In general material for pedagogues talking about quality of school educational programmes. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-22 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Prevence a rehabilitace sociální patologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Rehabilitace | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Coufalová, Božena | |
dc.description.defence | Předsedkyně komise seznámila studentku s posudky oponenta i vedoucího BP. Studentka seznámila komisi s cílem, teoretickou částí, metodikou a výsledky BP. Vedoucí práce objasnil komisi pozadí a možnosti BP. Předsedkyně komise vyzvala studentku, aby odpověděla na otázky z posudku oponenta. Dr. Prouza vyzval studentku, aby objasnila některé termíny.
Klasifikace: velmi dobře | cze |