Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIra, Vladimír
dc.contributor.authorBidlová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-03T08:52:05Z
dc.date.available2021-12-03T08:52:05Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18344
dc.description.abstractVzhledem k přechodu českého školství na školní vzdělávací programy se změnil i způsob provádění primární prevence. Do výuky byla zavedena průřezová témata a žáci v průběhu povinné školní docházky plní dané klíčové kompetence. Cílem této práce bylo zhodnotit, zda školní vzdělávací programy podporují provádění primární prevence sociálně patologických jevů na základních školách. V praktické části byla využita výzkumná metoda kvantitativního výzkumu, technika dotazníku a nestandardizovaného rozhovoru. Využití pro praxi: Především materiál pro pedagogy, vypovídající o kvalitě školních vzdělávacích programů.cze
dc.format68s., 6 s, příloh
dc.format68s., 6 s, příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectsociálně patologické jevycze
dc.subjectprimární prevencecze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectschool educational programmeeng
dc.subjectsocially pathological phenomenaseng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectcross-sectional topicseng
dc.subjectpivotal competenceseng
dc.titlePrevence sociálně patologických jevů v rámcových vzdělávacích programech pro základní vzdělávánícze
dc.title.alternativePrevention of social patologic events in framing education programs for elementaric educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag13010
dc.description.abstract-translatedWith regard to the transition of the Czech school system to school educational programmes, the manner of conducting prevention has also changed. The cross-sectional topics were encluded to the education. Pupils performs pivotal competences. My objective was to find out whether the school educational programmes support the prevention of socially pathological phenomena at the primary schools. The method used in practical part is the quantitative research, the technique of processing is a questionnaire and non-standardised conversations. Usage for profession: In general material for pedagogues talking about quality of school educational programmes.eng
dc.date.accepted2009-06-22
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePrevence a rehabilitace sociální patologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeCoufalová, Božena
dc.description.defencePředsedkyně komise seznámila studentku s posudky oponenta i vedoucího BP. Studentka seznámila komisi s cílem, teoretickou částí, metodikou a výsledky BP. Vedoucí práce objasnil komisi pozadí a možnosti BP. Předsedkyně komise vyzvala studentku, aby odpověděla na otázky z posudku oponenta. Dr. Prouza vyzval studentku, aby objasnila některé termíny. Klasifikace: velmi dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam