Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽenková, Dagmar
dc.contributor.authorZávorová, Marta
dc.date.accessioned2021-12-03T08:52:07Z
dc.date.available2021-12-03T08:52:07Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18348
dc.description.abstractV práci se zabývám problematikou specifických poruch učení (SPU). Zvyšuje se počet dětí s SPU, které studují na SŠ. Učitelé zastupují v procesu vzdělávání jedince hlavní pozici. Znalost problematiky specifických poruch je základní podmínkou úspěšného zařazení jedince s SPU do prostředí běžné střední školy. Výsledky práce ukazují, že učitelé na středních školách jsou s problematikou SPU méně obeznámeni.cze
dc.format72 s., 8 s. příloh
dc.format72 s., 8 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdolescencecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectAdolescenceeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectreeducationeng
dc.subjectspecific disorders of learningeng
dc.titleIntegrace žáků se specifickými poruchami učení na středních školách na Strakonickucze
dc.title.alternativeThe integraction of students with specific disorders of learning at secondary schools in region Strakoniceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag13015
dc.description.abstract-translatedIn work I deal with issues of specific learning disorders (SLD). The number of pupils with SLD who study to secondary schools, is rising. Teachers have the most important position in the process of education for individuals. Knowledge of specific learning disorders is crucial for successful integration of individuals with such problems into regular secondary schools. Results of work show that, the teachers at secondary schools are not familiar with specific learning disorders.eng
dc.date.accepted2009-06-15
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJirmanová, Věra
dc.description.defenceJméno, příjmení: Marta ZÁVOROVÁ Téma bakalářské práce: Integrace žáků se specifickými poruchami učení na středních školách na Strakonicku Průběh obhajoby bakalářské práce: Studentka představila bakalářskou práci. Studentka odpověděla na otázky oponenta a vedoucího práce. Prezentace práce byla celkově slabá, nepřehledná, nesystematická. Klasifikace: velmi dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam