dc.contributor.advisor | Hudáčková, Andrea | |
dc.contributor.author | Vaníčková Suchá, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T08:54:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T08:54:03Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18496 | |
dc.description.abstract | Teoretická část této práce je složena ze dvou kapitol, první jsou informace o správném prezentování, o její přípravě, shromažďování dat a logickém řazení. Druhá část první kapitoly je věnována systému celoživotního vzdělávání sester. V první části jsou základní informace o legislativě tohoto systému, historie vzdělávání dospělých. Další podkapitoly jsou věnovány jednotlivým druhům vzdělávání, které jsou součástí celoživotního vzdělávání sester.
K šetření v této oblasti jsme zvolili předpokládaný vztah mezi stupněm a vztahem ke vzdělání a kvalitou prezentačních dovedností. Zvolili jsme kvantitativní pozorování a dotazník.Cílem práce bylo zjistit, zda souvisí úroveň prezentačních dovedností s přístupem sester ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že ano. | cze |
dc.format | 97 s., 14 s. obr. příloh | |
dc.format | 97 s., 14 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Sestra | cze |
dc.subject | Prezentace | cze |
dc.subject | Prezentační dovednosti | cze |
dc.subject | Vzdělání | cze |
dc.subject | Systém celoživotního vzdělávání | cze |
dc.subject | Nurse | eng |
dc.subject | Presentation | eng |
dc.subject | Presentational capabilities | eng |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | System of lifelong education | eng |
dc.title | Prezentační dovednosti sester | cze |
dc.title.alternative | Presentational capabilities of the nurses | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 13234 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretic part of this thesis consists of two chapters. The first one deals with correct presentation, its preparation, data collecting and logical order of the information.The second part of the first chapter describes the system of lifelong education of nurses. Its first section provides basic information about the legislation of this system as well as about the adult education history. The next sub-chapters focus on individual types of education, which are included in the lifelong education of nurses.
In order to research this area we proceeded from the assumed connection between the level of education and relationship to education and the quality of presentation skills. We selected a method of quantitative observation and a questionnaire.The objective of this thesis was to discover whether there was a connection between the level of presentation skills and the attitude of the nurses towards their education. The results of this research have shown that such a connection exists | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-15 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Všeobecná sestra | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Duka, Martin | |
dc.description.defence | Téma bakalářské práce: Prezentační dovednosti sester
Průběh obhajoby: Otázky k obhajobě:
1. Myslíte si, že by bylo vhodné zařadit prezentační dovednost jako předmět na vysokých školách?
Odpověď: sestry by byly lépe připravené, aktivní v celoživotním vzdělávání, zlepšila by se jejich prestiž
2. Zda je vhodné použití dotazníku na zjištění dovednosti
3. Dozaz na pozorování
4. Dotaz na prezentační dovednosti sester - studentka hodnotila, že sestry na ZSF se učí na prezentaci v rámci jejich předmětů, její dovednosti se tím zlepšily. Proto byla stanovena tato hypotéza.
Klasifikace: Dobře | cze |