Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHudáčková, Andrea
dc.contributor.authorVaníčková Suchá, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-03T08:54:03Z
dc.date.available2021-12-03T08:54:03Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18496
dc.description.abstractTeoretická část této práce je složena ze dvou kapitol, první jsou informace o správném prezentování, o její přípravě, shromažďování dat a logickém řazení. Druhá část první kapitoly je věnována systému celoživotního vzdělávání sester. V první části jsou základní informace o legislativě tohoto systému, historie vzdělávání dospělých. Další podkapitoly jsou věnovány jednotlivým druhům vzdělávání, které jsou součástí celoživotního vzdělávání sester. K šetření v této oblasti jsme zvolili předpokládaný vztah mezi stupněm a vztahem ke vzdělání a kvalitou prezentačních dovedností. Zvolili jsme kvantitativní pozorování a dotazník.Cílem práce bylo zjistit, zda souvisí úroveň prezentačních dovedností s přístupem sester ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že ano.cze
dc.format97 s., 14 s. obr. příloh
dc.format97 s., 14 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSestracze
dc.subjectPrezentacecze
dc.subjectPrezentační dovednosticze
dc.subjectVzdělánícze
dc.subjectSystém celoživotního vzdělávánícze
dc.subjectNurseeng
dc.subjectPresentationeng
dc.subjectPresentational capabilitieseng
dc.subjectEducationeng
dc.subjectSystem of lifelong educationeng
dc.titlePrezentační dovednosti sestercze
dc.title.alternativePresentational capabilities of the nurseseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag13234
dc.description.abstract-translatedThe theoretic part of this thesis consists of two chapters. The first one deals with correct presentation, its preparation, data collecting and logical order of the information.The second part of the first chapter describes the system of lifelong education of nurses. Its first section provides basic information about the legislation of this system as well as about the adult education history. The next sub-chapters focus on individual types of education, which are included in the lifelong education of nurses. In order to research this area we proceeded from the assumed connection between the level of education and relationship to education and the quality of presentation skills. We selected a method of quantitative observation and a questionnaire.The objective of this thesis was to discover whether there was a connection between the level of presentation skills and the attitude of the nurses towards their education. The results of this research have shown that such a connection existseng
dc.date.accepted2009-06-15
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVšeobecná sestracze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDuka, Martin
dc.description.defenceTéma bakalářské práce: Prezentační dovednosti sester Průběh obhajoby: Otázky k obhajobě: 1. Myslíte si, že by bylo vhodné zařadit prezentační dovednost jako předmět na vysokých školách? Odpověď: sestry by byly lépe připravené, aktivní v celoživotním vzdělávání, zlepšila by se jejich prestiž 2. Zda je vhodné použití dotazníku na zjištění dovednosti 3. Dozaz na pozorování 4. Dotaz na prezentační dovednosti sester - studentka hodnotila, že sestry na ZSF se učí na prezentaci v rámci jejich předmětů, její dovednosti se tím zlepšily. Proto byla stanovena tato hypotéza. Klasifikace: Dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam