Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSlabý, Marek
dc.contributor.authorUrbanová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-03T08:55:29Z
dc.date.available2021-12-03T08:55:29Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-08-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18571
dc.description.abstractCílem práce bylo zjistit a zmapovat zkušenosti veřejnosti se Zdravotnickou záchrannou službou Jihočeského kraje. Odhalením zkušeností od samotných příjemců péče o přístupu, informovanosti a důvěře v tým pracovníků Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje, můžeme nejlépe odhalit skutečně nejčastější chyby, jichž se v naléhavých a psychicky náročných situacích zdravotníci dopouštějí. Závěrem je, že se službami zdravotnické záchranné služby se setkávají lidé různého věku, pohlaví a vzdělání. Avšak všechny spojuje obrovská důvěra v pracovníky zdravotnického záchranného týmu. Pozornost je třeba věnovat i hraničním výsledkům v oblasti představování záchranného týmu a nabídnutí opětovného zavolání na operační středisko tísňové linky 155 dispečerem. Chci, aby tato práce byla použita k následnému podrobnějšímu rozpracování studie v této oblasti. Doporučuji, aby se záchranáři školili v odborných technikách komunikace. Přála bych si, aby získané údaje napomohly pracovníkům záchranné služby i budoucím zdravotnickým záchranářům získat lepší přehled v problematice.cze
dc.format58 s., 20 s. příloh
dc.format58 s., 20 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDůvěracze
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectTísňová linkacze
dc.subjectVeřejnostcze
dc.subjectZdravotnická záchranná službacze
dc.subjectZdravotnické operační středisko (dispečink)cze
dc.subjectZdravotnický záchranářcze
dc.subjectTrusteng
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectEmergency centre staff membereng
dc.subjectPubliceng
dc.subjectMedical Rescue Serveceeng
dc.subjectMedical operation emergency centreeng
dc.subjectRescuereng
dc.titleZkušenosti veřejnosti se zdravotnickou záchrannou službou v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeExperience public with medical rescue service in a South-Bohemian regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag13375
dc.description.abstract-translatedThe objective of the presented work is to monitor the experiences of the public with the Medical Rescue Servece of the South Bohemian Region. The mapping out of the experiences of the receivers of the care themselves concerning the attitudes, the access to relevant information and trust in the team of the Medical Rescue Service of the South Bohemian Region is a way to detect and evaluate the actual most frequent mistakes and omissions of the medical team in urgent and demanding situations. It can be concluded that people of different age, sex and standard of education make use of the medical rescue service. An enormous trust into the staff members of the medical rescue service is a general phenomenon. As a result of this finding it seems essential to pay due attention even to borderline results in the sense of presenting the rescue team accordingly and offering a second call to the operation emergency centre (telephone line 155) by the appropriate operation emergency centre staff member. I would appreciate if this paper could be used for a subsequent more detailed study in this field. I would recommend a training of rescue workers in the techniques of specialized communication. The presented results could also find use in helping the rescue service team member as well as the trainees in this sector of medical services to acquire a better insight into ther profession.eng
dc.date.accepted2009-09-25
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZdravotnický záchranářcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhorská, Renata
dc.description.defenceTéma: Zkušenosti veřejnosti se zdravotnickou záchrannou službou v Jihočeském kraji Průběh obhajoby: Průběh obhajoby: Výstup: klidný, zřetelná artikulace. Zdůrazňuje nutnost komunikace mezi zdravotníky. Dotazníková technika. Návratnost 83%. Dispečer není povinen volajícím nabídnout opětovné volání, dle studentky by měl. Hypotézy byly potvrzeny. Studentka závěrem správně zdůrazňuje nutnost vytvoření důvěry veřejnosti ve zdravotnický personál. Klasifikace: výborněcze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam