Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNeumannová, Petra
dc.contributor.authorNečinová, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-12-03T09:18:50Z
dc.date.available2021-12-03T09:18:50Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18917
dc.description.abstractPrvní teoretická část práce se zabývá problematikou nemoci gestačního diabetes mellitus z pohledu sociologie a medicíny. Druhá část teorie obsahuje charakteristiku edukace a edukační proces u těhotných žen v jednotlivých fázích gravidity, v době porodní a poporodní. Empirická část práce, která je založena na kvantitativním výzkumu a anonymním dotazníkovém šetření, prověřuje podle daných hypotéz kvalitu vědomostí a formu současné edukace respondentek v souvislosti s onemocněním, poskytuje informace o jejich věkovém složení, životním stylu a úrovni kompenzace gestačního diabetu.cze
dc.format65 s. , 10 s.
dc.format65 s. , 10 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEdukacecze
dc.subjectgestační diabetes mellituscze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectučenícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectmatkacze
dc.subjectsestracze
dc.titleEdukace těhotných žen s gestačním diabetes mellituscze
dc.title.alternativeEducation of pregnant women with gestational diabetes mellituseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15896
dc.description.abstract-translatedThe first theoretical part of the paper deals with the various aspects of gestational diabetes mellitus as seen by sociology and medicine. The other theoretical part contains the specifications of education and educational process for pregnant women in the individual phases of pregnancy, during childbirth and after it. The empirical part of the paper, based on quantitative research and anonymous questionnaire survey, checks, as compared to given hypotheses, the quality of knowledge and the form of current education of the responding women in relation to the disease, it provides information about the women’s age structure, lifestyle and the standard to gestational diabetes compensation.eng
dc.date.accepted2010-06-08
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVšeobecná sestracze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠulistová, Radka
dc.description.defenceOtázky: 1/ Myslíte si, že vzdělanost ženy s gestačním DM má vliv na dodržování léčebného režimu po proběhlé edukaci? 2/ Proč došlo ke změně hypotézy 3 bez vysvětlení v textu? 3/ Vysvětlete rozdíl mezi formou a metodou edukace? 4/ Z jakého důvodu byl vytvořen " Edukační průvodce pro maminky s těhotenskou Odpověď: 1/ určitě, jednoznačně. 2/ neúmyslně, říká studentka 3/ metoda- didaktický postu, forma - způsob postupu 4/ výstup práce na základě výsledku- není to však uvedeno v práci Klasifikace: dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam