dc.contributor.advisor | Neumannová, Petra | |
dc.contributor.author | Nečinová, Jaroslava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T09:18:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T09:18:50Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18917 | |
dc.description.abstract | První teoretická část práce se zabývá problematikou nemoci gestačního diabetes mellitus z pohledu sociologie a medicíny. Druhá část teorie obsahuje charakteristiku edukace a edukační proces u těhotných žen v jednotlivých fázích gravidity, v době porodní a poporodní. Empirická část práce, která je založena na kvantitativním výzkumu a anonymním dotazníkovém šetření, prověřuje podle daných hypotéz kvalitu vědomostí a formu současné edukace respondentek v souvislosti s onemocněním, poskytuje informace o jejich věkovém složení, životním stylu a úrovni kompenzace gestačního diabetu. | cze |
dc.format | 65 s. , 10 s. | |
dc.format | 65 s. , 10 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Edukace | cze |
dc.subject | gestační diabetes mellitus | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | učení | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | matka | cze |
dc.subject | sestra | cze |
dc.title | Edukace těhotných žen s gestačním diabetes mellitus | cze |
dc.title.alternative | Education of pregnant women with gestational diabetes mellitus | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15896 | |
dc.description.abstract-translated | The first theoretical part of the paper deals with the various aspects of gestational diabetes mellitus as seen by sociology and medicine. The other theoretical part contains the specifications of education and educational process for pregnant women in the individual phases of pregnancy, during childbirth and after it. The empirical part of the paper, based on quantitative research and anonymous questionnaire survey, checks, as compared to given hypotheses, the quality of knowledge and the form of current education of the responding women in relation to the disease, it provides information about the women’s age structure, lifestyle and the standard to gestational diabetes compensation. | eng |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Všeobecná sestra | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šulistová, Radka | |
dc.description.defence | Otázky: 1/ Myslíte si, že vzdělanost ženy s gestačním DM má vliv na dodržování léčebného režimu po proběhlé edukaci?
2/ Proč došlo ke změně hypotézy 3 bez vysvětlení v textu?
3/ Vysvětlete rozdíl mezi formou a metodou edukace?
4/ Z jakého důvodu byl vytvořen " Edukační průvodce pro maminky s těhotenskou
Odpověď: 1/ určitě, jednoznačně.
2/ neúmyslně, říká studentka
3/ metoda- didaktický postu, forma - způsob postupu
4/ výstup práce na základě výsledku- není to však uvedeno v práci
Klasifikace: dobře | cze |