Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDanihelka, Jindřich
dc.contributor.authorSkála, Jan
dc.date.accessioned2021-12-03T09:20:13Z
dc.date.available2021-12-03T09:20:13Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/19067
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou elektronické komunikace mezi klienty a orgány sociálního zabezpečení. Mapuje poskytované elektronické služby, popisuje principy fungování a sleduje vlastní využívání služeb klienty. Cílem bakalářské práce je zjistit současnou úroveň elektronické komunikace mezi klientem a orgány sociálního zabezpečení. Pozornost je zaměřena na, klientem, správné využití jednotlivých elektronických služeb. V teoretické části jsou charakterizovány elektronické služby poskytované orgány sociálního zabezpečení a jejich právní zakotvení v legislativě. Vysvětleny jsou také nejčastější pojmy, které se v dané problematice používají. V praktické části, na základě obsahové analýzy statistických údajů, jsou zanalyzovány získaná data a upozorněno na klady, ale i nedostatky v poskytovaných elektronických službách a to s ohledem na aktuální stav informační a počítačové gramotnosti klientů orgánů sociálního zabezpečení. Dále jsou na běžných příkladech z praxe popsány základní postupy při zřizování a používání elektronických služeb. Závěrem jsou uvedeny výsledky, které označily určitá problematická místa, která mohou klienta při navazování elektronické komunikace s orgány sociálního zabezpečení odradit od dalšího využívání. Poukázáno je i na rozdílné vytížení jednotlivých elektronických služeb orgánů sociálního zabezpečení.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdatová schránkacze
dc.subjectelektronický formulářcze
dc.subjectelektronická komunikacecze
dc.subjectelektronický podpiscze
dc.subjectinformační a počítačová gramotnostcze
dc.subjectkvalifikovaný certifikátcze
dc.subjectPortál veřejné správycze
dc.subjectData boxeng
dc.subjectElectronic formeng
dc.subjectElectronic communicationeng
dc.subjectElectronic signatureeng
dc.subjectInformation and computer literacyeng
dc.subjectQualified certificateeng
dc.subjectPortal of the Public Administrationeng
dc.titleProblematika elektronické komunikace mezi klienty a orgány sociálního zabezpečení.cze
dc.title.alternativeThe issue of electronic communications between clients and social security authorities.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag16497
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on electronic communication between clients and social security bodies. It surveys the electronic services provided, describes the functioning principles and monitors utilization of the services by the clients. The objective of the bachelor thesis is to ascertain the current level of electronic communication between social security bodies and their clients. The attention is given to correct utilization of individual electronic services by the clients. The theoretical part characterizes the electronic services provided by social security bodies and thier embodiment in legal regulations. It also describes the terms most frequently used in the concerned issue. On the basis of the content analysis of the statistical data, the practical part analyses the obtained data and draws attention to the strengths and the weaknesses of the electronic services provided, with regard to the current state of the information and computer literacy of clients of social security bodies. Using common examples from practice, the basic procedures of establishing and using electronic services are described. The thesis is concluded with the results specifying certain problematic issues that may discourage a client establishing electronic communication with social security bodies from its further use. The thesis also points out to the diverse degrees of utilization of individual electronic services provided by social security bodies.eng
dc.date.accepted2010-06-07
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální práce ve veřejné správěcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální politika a sociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTržil, Milan
dc.description.defenceJméno, příjmení, titul: Jan SKÁLA Téma bakalářské práce: Problematika elektronické komunikace mezi klienty a orgány sociálního zabezpečení. Průběh obhajoby bakalářské práce: Student odprezentoval svou práci včetně Powerpointové prezentace. Této lze vytknout použití malého písma, které ztěžovalo přehlednost jinak graficky vyvedené prezentace. Komise položila doplňující otázky týkající se metodologie zpracování práce - bylo poukázáno na spíše teoretický charakter práce. Student položené otázky zodpověděl. Prezentaci práce by pomohlo větší sebevědomí studenta a důraznější projev. Klasifikace: dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam