Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠatrová, Helena
dc.contributor.authorVintrová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-03T09:23:27Z
dc.date.available2021-12-03T09:23:27Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/19235
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na výživu dětí s orofaciálním rozštěpem především v novorozeneckém období. Jejím cílem bylo zjistit, zda rodiče znají rizika vzniku poruchy příjmu potravy u dětí s orofaciálním rozštěpem. Jestli jsou informováni o speciálních pomůckách usnadňujících výživu těchto dětí a zda je umí správně používat. Cílem také bylo zjistit, zda se komfort výživy primární korekcí vady zvýšil.cze
dc.format56s., 13 s.
dc.format56s., 13 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNovorozeneccze
dc.subjectorofaciální rozštěpcze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectrole sestrycze
dc.subjectvýživacze
dc.titleVýživa dětí s orofaciálním rozštěpemcze
dc.title.alternativeNutrition of children with orofacial clefteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag16819
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on nutrition of children with orofacial cleft especially in new-born period. Its aim is to ascertain if parents know the risks of occurrence of food intake problems with the children with orofacial cleft. If they are informed of special aids facilitating nutrition of these children and if they are able to use them properly. The aim was also find out if the nutrition comfort was improved by the primary defect correction.eng
dc.date.accepted2010-06-07
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVšeobecná sestracze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVelemínský, Miloš
dc.description.defenceOtázky: 1/ Jaké je úloha sestry při edukaci rodičů dětí s orofaciálním rozštěpem? 2/ Znáte některé informační - edukační pomůcky pro tyto děti? Odpověď: 1/ role sestry - podpora interakce mezi matkou a dítětem, podpora edukace v oblasti výživy - kojení 2/ pomůcky pro tyto děti přímo nejsou k dispozici Komise: - výstupem práce by mohly být využitelné edukační materiály - toto však v práci není - vhodnější metodikou by byl výzkum kvalitativní - málo věnováno roli sestry Klasifikace: dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam