• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Zájmové a volnočasové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (667.1Kb)
    Posudek vedoucího práce (443.1Kb)
    Posudek oponenta práce (590.5Kb)
    Průběh obhajoby práce (356.2Kb)
    Datum
    2011
    Autor
    Kohoutová, Petra
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Ve své bakalářské práci jsem se zabývala volnočasovými aktivitami žáků na 1. stupni základních škol a na 1. stupni základních škol speciálních. V první polovině teoretické části definuji co je volný čas, čím je tvořen, kdo v oblasti volného času působí (NNO, školská zařízení, nízkoprahová zařízení) a kdo je účastníkem volnočasových aktivit. Ve druhé polovině teoretické části popisuji nestátní neziskové organizace působící v Českých Budějovicích a typologii základních škol. Pro sběr dat do praktické části jsem použila kvantitativní výzkum, metodu dotazování, techniku dotazníku vlastní konstrukce. Cílovou skupinou byli žáci 4. a 5 ročníků na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální v Českých Budějovicích. Dále byla provedena analýza webových stránek zkoumaných škol. Mým prvním cílem bylo zjistit volnočasové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální. Vyhodnocením dotazníků jsem zjistila, že žáci na obou typech škol ve svém volném čase nejraději sportují, připravují se na vyučování a poslouchají hudbu. To se odráží i ve výběru školních kroužků, kde největší procento zaujímá kroužek sportovní. Mým druhým cílem bylo zjistit nabídku volnočasových aktivit na 1. stupni ZŠ a na 1. stupni ZŠ speciální. Sběr dat byl realizován na čtyřech základních školách a na čtyřech základních školách speciálních v Českých Budějovicích. Při analýze webových stránek daných škol jsem zjistila, že nabídka školních kroužků je dostačující a žáci ji využívají. Posledním cílem bylo porovnat realizované volnočasové aktivity na 1. stupni ZŠ a ZŠ speciální. Při výzkumu bylo zjištěno, že výsledky jednotlivých typů škol se zásadně neliší. V závěru práce uvádím doporučení pro pedagogy zahrnout zmínku o volnočasových aktivitách do vyučování i do třídních schůzek. Výsledky také mohou posloužit k rozšíření nabídky volnočasových aktivit v daných školách.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/19957
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV