Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠuleřová, Kateřina
dc.contributor.authorŠvehlová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-03T12:20:47Z
dc.date.available2021-12-03T12:20:47Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/19967
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývala případy řešení ohrožených dětí pedagogy na základních školách. Pedagogové základních škol mají důležitou úlohu při rozpoznání a následném řešení situací, kdy se dítě nachází v tíživé situaci. Cílem bylo zjistit, jaké jsou tíživé situace ohrožených dětí na základních školách a jakým způsobem je následně řeší pedagogové základních škol v případě jejich podezření na ohrožení dítěte. Pro výzkum byla využita metoda dotazování, technika polostrukturovaného rozhovoru. Z výsledků výzkumu byly zformulovány hypotézy, týkající se pohledu pedagogů základních škol na tíživé situace dětí a způsobu řešení těchto situací v případě jejich podezření na ohrožení dítěte. Výzkum poskytl přehled o souboru nejdůležitějších faktorů ovlivňujících řešení případů ohrožených dětí v základních školách. Získané informace odhalily skutečnost, že je potřeba zvýšit nabídku pomoci školám a jejím zaměstnancům orientovat se v dané problematice. Praktickým výstupem bakalářské práce je leták určený pedagogům ZŠ, který může být jednoduchou a rychlou pomůckou pro jejich orientaci při řešení problému ohroženého dítěte.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDÍTĚcze
dc.subjectSYNDROM CANcze
dc.subjectTÝRÁNÍcze
dc.subjectZNEUŽÍVÁNÍcze
dc.subjectZANEDBÁVÁNÍcze
dc.subjectPREVENCEcze
dc.subjectUČITEL ZŠcze
dc.subjectCHILDeng
dc.subjectSYNDROME CANeng
dc.subjectABUSEeng
dc.subjectNEGLECTeng
dc.subjectPREVENTIONeng
dc.subjectPRIMARY SCHOOL TEACHEReng
dc.titlePřípady řešení situací ohrožených dětí pedagogy na základních školách.cze
dc.title.alternativeCases addressing the situation of vulnerable children by teachers at elementary schools.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22626
dc.description.abstract-translatedThe issue regarding the cases of primary school children at risk was selected for the bachelor thesis. Teachers of the primary school have important role when dealing with cases of children at risk. The goal of the bachelor thesis was to help to see what the situation of the issue of children at risk is at primary schools. At the same time the goal was to notify how the primary school teachers subsequently deal with the situation of children at risk. The method of questioning ? a semi-structured interview ? was used for data gathering. On the basis of the research results, hypotheses from the point of view of primary school teachers relating to the difficult situation of children and the way of dealing with these situations if there is a suspicion of a child at risk were stated. This thesis stresses the important role of school for identifying and subsequent dealing with the cases of children at risk. Its results can be used to increase awareness of the issue in question. A leaflet intended for primary school teachers that can be a simple and quick help to understand what to do when dealing with the issue of a child at risk is the practical output of the bachelor thesis.eng
dc.date.accepted2011-06-20
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBucková, Jolana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam